عامل تیر اندازی در شهر ساوه دستگیر شد | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۵۸:۳۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “مجتبی جمالی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تیراندازی، به سمت درب منزل یک شهروند در شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی به سمت منزل یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهش در استان قم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درپایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی