یک شکست و یک پیروزی برای نمایندگان ساوه در لیگ برتر فوتسال | ساوه نار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۱۰:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , هفته یازدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و ۲نماینده ساوه نیز به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم سن ایچ که پس از هفته ها ناکامی دیدار هفته قبل خود را برد امروز و در سالن فجر فلسطین ساوه در مقابل دیدگان تماشاگران ساوجی خود به مصاف تیم بالانشین سفیر گفتمان رفت که در پایان موفق شد حریف خود را در یک دیدار پر گل شکست دهد.

در این مسابقه که با نتیجه ۶ بر ۱ به سود شاگردان اصغری مقدم به پایان رسید روح الله ایثاری و اسدشیر هر کدام ۲ بار و فرشید نادری و علی مروتی هرکدام یک بار موفق به بازکردن دروازه سفیر گفتمان شدند و تک گل مهمان را خلیلوند وارد دروازه سن ایچ کرد.

شهرداری ساوه هم که در کرمان مهمان گهرزمین بود نتوانست مقابل حریفش نمایش قابل قبولی را ارائه دهد و در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ از این تیم شکست خورد.

برای گهرزمین سیرجان خزایی , دهقان نژاد و نجف زنگی گلزنی کردند و تنها گل شهرداری ساوه را مهرداد کریمی به ثمر رساند.

با پایان رقابت های این هفته سن ایچ با ۱۵ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و شهرداری با همان ۱۲ امتیاز قبلی در جایگاه دهم ایستاد.

دیدارهای هفته دوازدهم پنجشنبه ۱۱ آبان ماه برگزار میشود که در این هفته شهرداری ساوه پذیرای گیتی پسند اصفهان تیم صدرنشین جدول خواهد بود و سن ایچ ساوه نیز مهمان فولاد زرند ایرانیان خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی