۵۸ ماموریت انجام شده اورژانس ساوه فقط در روزطبیعت | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۰۷:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , نعمت الله عزیزی با اعلام این خبر گفت : تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای شهرستانهای ساوه و زرندیه در روز طبیعت بصورت آماده باش کامل بودند و همچنین جهت پوشش ماموریت های روز طبیعت یک کد عملیاتی پشتیبان در اتوبان ساوه همدان و یک کد دیگر در جاده قدیم ساوه همدان محدوده سه راهی قشلاق و کد موتورلانس در پارک تفریحی امام خمینی (ره) مستقرگردیده بود.

وی افزود : تعداد ماموریتهای انجام شده توسط تکنسینهای اورژانس ساوه و زرندیه ۵۸ ماموریت تا به این ساعت ثبت گردیده است که از این تعداد ۲۶ حادثه ترافیکی بوده است و در نتیجه ۴۸ مصدوم برجا گذاشت که توسط کدهای جاده ای و شهری اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانهای شهرستان ساوه و زرندیه منتقل گردیدند. متاسفانه یک نفر خانم در واژگونی پژو در اتوبان ساوه_ همدان فوت نمود. همچنین ۲۱ مصدوم توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

عزیزی گفت : تعداد ۴ مصدوم از مصدومین ناشی از ماموریت های اعلام شده به مرکز پیام اورژانس ساوه توسط همکاران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل گردیده اند که از جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه کمال تشکر و قدردانی به عمل می آید

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی