زرباف امین ،همچنان محیط زیستی است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۴۴:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , مهدی فرقانی پور , مدیر انجمن مردم نهاد حافظان طبیعت ساوه گفت :آقای مقدم ،مالک شرکت نساجی زرباف امین در شهر صنعتی ساوه از زمره افراد فرهیخته ای است که نظرات محیط زیستی را در صحنه عمل ،پیاده و به اجرا میگذارد.

وی افزود : در این راستا , ایشان علاوه بر اقدامات قبلی و همکاری با خیریه همای رحمت ساوه ،ضمن ارائه پارچه های تجزیه پذیر با الیاف طبیعی به قیمت بسیار مناسب ،تعداد ۵۰۰ کیسه پارچه ای دوخته شده توسط مددجویان این خیریه را هم خریداری و به این ترتیب هم کمک به خانمهای شاغل در خیریه نموده اند و هم گام موثری برای جایگزینی کیسه های پارچه ای برداشته اند.

فرقانی پور تصریح کرد :امیدواریم با کمک همه اقشار بخصوص مالکان صنایع و کارخانه ها ،بتوانیم شتاب بیشتری به حفظ طبیعت و محیط زیست دهیم.

مدیر انجمن مردم نهاد حافظان طبیعت ساوه با اشاره به شروع حذف نایلون توسط صنف نانوایان و خبازان ساوه اضافه کرد : به همت خیریه همای رحمت ساوه و مساعدت حاج ابوالفضل سقایی ،رییس اتحادیه اصناف ساوه ،یک جلسه هم اندیشی بین مسولان این خیریه و اعضای هیئت مدیره نانوایان ساوه در روز پنجشنبه ۷تیر ۹۷ برگزار گردید.

وی تصریح کرد : در این جلسه نمونه سفره ها و کیسه های پارچه ای آماده شده توسط خیریه همای رحمت نیز ارائه و تقدیم گردید.یکی از اعضای گروه حافظان طبیعت ساوه نیز به این جلسه دعوت شده و قول همکاریهای فی مابین فرهنگی دادند و امیدواریم با اقدام و عمل قاطع بزودی شاهد خبرهای خوشتر محیط زیستی در ساوه باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی