هدف سن ایچ حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۳۶:۵۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , جواد اصغری مقدم در گفتگوی اختصاصی با فردای ورزش در خصوص دیدار با شهروند ساری اظهار داشت : با توجه به حضور چشمگیر هواداران تیم شهروند همواره هر تیمی که به ساری می رود کار بسیار دشواری دارد بخصوص زمانی که بازیکنان جوان و کم تجربه بخواهند در برابر نزدیک به ۵ هزار تماشاگر بازی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما اولین سال حضور خودش را در لیگ برتر تجربه میکند به تبع آن خیلی از بازیکنانمان برای اولین بار است در چنین شرایطی بازی می کنند بنابراین قطعا این مسئله روی عملکرد بازیکنان اثر میگذارد البته با صحبت های که در بین دو نیمه با بازیکنان انجام شد وضعیت بهتر شد.

اصغری مقدم خاطرنشان کرد : در بازی برابر شهروند ساری بعد از اینکه در نیمه اول ۳ گل دریافت کردیم به عقیده بنده در همان نیمه اول بازی را واگذار کردیم اما دست از تلاش بر نداشتیم و موفق شدیم در نیمه دوم دو گل را جبران کنیم ولی دیگر دیر شده بود و نتوانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه تصریح کرد : با توجه به اینکه در طول نیم فصل اول ۳ بازیکن از تیم جدا شدند بدنبال جذب ۳ بازیکن دیگر در نیم فصل هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسبی که انجام می دهیم در نیم فصل دوم با قدرت کار را پیش ببریم.

اصغری مقدم تاکید کرد : با توجه به اینکه تیم سن ایچ ساوه تجربه اولش را در لیگ برتر تجربه میکند شرایط خاصی دارد و محدودیت هایی نیز داشتیم ولی در مجموع هدفمان در این فصل حضور در مرحله پلی آف است که دور از دسترس نیست البته واقعیت این است که امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم دشوار تر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی