رفع مشکلات آب شرب روستایی ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۵۸:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از صداسیما , معاون بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با اشاره به پخش گزارشی از وضعیت آبرسانی به روستای بالقلو نوبران و کهک گفت: در این مناطق چشمه ای وجود دارد که به صورت مشترک با کشاورزان هم برای شرب و هم برای کشاورزی استفاده می شود و به دلیل اینکه این چشمه در مجاورت با روستا هست بعضا در فصل تابستان بعضی افراد در داخل این چشمه شنا می کنند که ما مشتاق هستیم که محل این چشمه را فنس کشی کنیم و از ورود آلودگی به این منطقه جلوگیری کنیم که متاسفانه کشاورزان منطقه با این طرح مخالفت می کنند.

حسینی ادامه داد: ما اخیرا با شورای اسلامی روستای بالقلو صحبت کردیم قرار شده که جلسه ای با کشاورزان داشته باشند و نتیجه را به این اداره اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به قرار دادن غلاف بتنی اطراف این چشمه اقدام کنیم.

وی ادامه داد : در خصوص سر ریز مخزن آب که درگزارش به آن اشاره شده بود گفت: یک نقص فنی در سیستم کنترل سطح مخزن ایجاد شده بود که بلافاصله بعد از اطلاع رسانی نسبت به تعمیر آن اقدام شد و اپراتور ایستگاه پمپاژ بومی همان روستا هست و بلافاصله اقدامات را انجام می دهند و مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی اضافه کرد: اقدامات خوبی در جهت کاهش هدر رفت آب در این روستا صورت گرفته از جمله تعویض کامل شبکه داخلی روستای کهک و خط انتقال روستای کهک است  که شبکه داخلی تعویض و بازسازی شده و هدر رفت آب به صورت قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.

حسینی افزود:  در روستای بالقلو  پارسال حدود ۲۷۰۰ متر شبکه ابرسانی تعویض و امسال هم حدود ۲۰۰۰ متر از شبکه که فرسودگی بیشتری دارند در دستور کار تعمیر و تعویض قرار گرفته است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی