فلاح زاده: برای ارائه نمایشی شجاعانه وارد زمین خواهیم شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۲۵:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از فردای ورزش، فلاح زاده اظهار داشت: در مدت ۲ هفته ای که بنده به تیم اضافه شدم با توجه به اینکه تیم در ابتدای فصل نتوانسته بود بدنسازی مناسبی کند بیشتر بر روی آمادگی جسمانی و بدنسازی بازیکنان کار کردیم و در کنار آن تلاش کردیم تفکرات و اهداف فنی خود در تیم برقرار کنیم.

وی ادامه داد: کار کردن در ساوه شرایط خاص خودش را دارد چرا که فوتسال در ساوه رشته اول هست و مردم این شهر کاملا فوتسال را میفهمند و این یک امتیاز فوق العاده برای ما به حساب می آید.

سرمربی تیم شهرداری ساوه تصریح کرد: تیم شهرداری ساوه تیم یکدستی است و بازیکنان اخلاق مداری نیز در ترکیب دارد ، در کنار این بازیکنان در نیم فصل ما بلال اسماعیلی، ابراهیم حسینی و مجتبی مریدی زاده را به تیم اضافه کردیم که می توانند شهرداری را در نیم فصل دوم همراهی کنند.

فلاح زاده با اشاره به بازی برابر سوهان محمد سیما قم خاطرنشان کرد: در بازی فردا ما سه بازیکن را بعلت محرومیت و دو بازیکن دیگر را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی نفرات جایگزینی داریم که تمرینات خیلی خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشته اند و آماده این دیدار هستند.

وی در پایان گفت: تیم حریف همواره در زمین خودش پر قدرت ظاهر می شود، ما هم تمرینات خود را در هفته گذشته بر اساس نقاط ضعف و قوت نماینده قم انجام داده ایم و فردا می رویم تا با ارائه یک بازی شجاعانه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی