انهدام دو باند سارق در عملیات پلیس شهرستان ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۷:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پرویز اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از انهدام دو باند سارقین شهرستان خبر داد و گفت : با توجه به افزایش ۴ درصدی وقوع سرقت از منازل در ساوه , این موضوع به طور ویژه توسط پلیس پیگیری و با تلاش فراوان و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی دو باند سرقت منزل در سطح شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد : یکی از این باندها که شامل ۴ نفر بودند پس از اطمینان از خالی بودن منزل از سکنه با شیوه های خاصی به منزل ورود می کردند و اقدام به سرقت وجوه نقد، طلا و جواهرات و اقلام ریز از واحدهای مسکونی و منازل مردم می‌کردند.

وی ادامه داد: باند دیگری نیز اقدام به سرقت از خانه باغ‌ها و باغ ویلاهای اطراف شهر می کردند که خوشبختانه هر چهار نفر باند اول و دو نفر باند دوم در عملیات پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ اسدی بیان کرد: در پی دستگیری سارقین، با اعلام فراخوان به مالباختگان اطلاع رسانی لازم صورت گرفت و تاکنون ۳۸ نفر از مالباختگان بسیاری از وسایل منزل خود را شناسایی کردند و سارقین نیز به وقوع سرقت اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: سارقین مورد نظر در استان های قم، قزوین، زنجان و مرکزی اقدام به سرقت می کردند و تحت پیگیرد قانونی به دلیل سابقه سرقت هستند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی