بخش نوبران با کمبود تجهیزات و ماشین آلات برف روبی مواجه است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۴۸:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمد بهاروند در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی برفی بخش نوبران اظهار کرد: در روزهای گذشته برف قابل توجه و سنگینی در منطقه نوبران و روستاهای تابعه بارید که موجی از خوشحالی را در بین مردم بوجود آورد.

وی افزود: بلافاصله در پی بارش‌ها عوامل راهداری نوبران اقدام به بازگشایی محورهای اصلی بخش و حتی محورهای روستایی کردند و با وجود کمبود امکانات و تجهیزات توانستند بیشتر جاده‌های بخش را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنند تا مشکلی برای تردد مردم و همچنین دانش‌آموزان برای عزیمت به مدرسه بوجود نیاید.

فرماندار ساوه گفت: هم اکنون تنها محورهای چند روستا مسدود است که عوامل راهداری در حال تلاش برای بازگشایی و از سرگیری تردد در این محورهای فرعی هستند.

بهاروند با تقدیر از عوامل راهداری و رسانه‌هابه منظور تلاش بی‌وقفه و پوشش مطلوب اطلاع‌رسانی در این روزهای برفی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خواست تا با توجه به وسعت جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان ساوه و نیز تعداد بالای روستاهای شهرستان، توجه خاصی برای تامین تجهیزات و ماشین‌آلات متناسب با نیاز شهرستان خصوصا راهداری غرق آباد بعمل آورده تا خدمت‌رسانی در چنین مواقعی تسریع شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی