تهدید بازیکنان و مربی «نود» توسط نماینده مجلس | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۲:۵۳:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ورزش ۳ ، عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نود ارومیه سبب شد، در نهایت وحید بیاتلو سرمربی ۳۲ ساله تیم که توانسته نتایج بسیار خوبی در نیم فصل اول رقابت های لیگ یک بگیرد، پس از بررسی پیشنهاداتش به تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بپیوندد.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اما خروج بیاتلو و برخی بازیکنان تیم را برنتافته و از آنها خواسته تا هر چه سریعتر به ارومیه بازگردند و کار خودشان را از سر بگیرند، وگرنه از آنها به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد.

قاضی پور در این زمینه اینطور صحبت کرده است:« مطلع شدیم که مربی نود ارومیه و برخی بازیکنان تیم بدون اینکه با باشگاه تسویه کرده باشند، تیم را ترک کرده اند که این برخلاف مقررات فیفا و فدراسیون فوتبال ایران است. ما نه به این سرمربی و نه به بازیکنان مجوزی (برای عقد قرارداد با باشگاه های دیگر) ندادیم. هر باشگاهی که که بخواهد با مربی و بازیکن نود ارومیه مذاکره کند، حتما از آنها شکایت می کنیم و از طریق فدراسیون فوتبال و قوه قضائیه با آنها برخورد می کنیم. از مربی محترم تقاضا داریم که سریعتر به ارومیه بازگردد و خودش را به باشگاه معرفی کند، در غیر این صورت حتما با ایشان برخورد قضایی خواهد شد.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی