تست مثبت ۵۳ نفر در ساوه و زرندیه | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۱:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از فارس , عباس نیک‌روش در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی با محوریت مقابله با ویروس کرونا و با حضور استاندار و مدیران استان مرکزی که در محل فرمانداری ساوه در حال برگزار است، اظهار کرد: براساس آمارها تعداد افراد پذیرش شده در بیمارستان‌های ساوه و زرندیه در مجموع ۲۱۶ مورد بوده که عمدتا مربوط به شهرستان ساوه است.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۰۵ نفر مشکوک به بیماری کرونا بستری شدند که تست ۵۲ نفر در ساوه و ۱ نفر در زرندیه مثبت شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان متاسفانه ۶ نفر با تست مثبت کرونا ویروس فوت کرده‌اند.

نیک‌روش ادامه داد: ارتقاء بهداشت محیط به ویژه در واحد‌های صنعتی، غربالگری ورودی‌های شهرستان به ویژه از سمت استان قم و افزایش ظرفیت تولید ماسک و اقلام بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با این بیماری به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌ها باید بتوانیم با روش‌های مختلف موضوع ماندن در منازل را عملیاتی کنیم چراکه شرایط کنونی ویژه بوده و تنها توصیه سودمند نخواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: بازار سرپوشیده ساوه یکی از کانون‌های اصلی خرید بوده که انتقال و شیوع بیماری در این مکان بسیار خطرناک است. 

نیک‌روش با بیان اینکه باید یک بیمارستان جایگزین در شهرستان داشته باشیم، گفت: تعطیلی خطوط سواری و مینی بوس بین ساوه و قم، محدودیت میوه و سبزیجات و تامین مایحتاج از قم و رعایت ضدعفونی در شرکت‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام شده است.

وی گفت: قطع ارتباط بین افراد در بیمارستان و خلوت کردن بیمارستان‌ها برای شکستن زنجیره‌ای این بیماری نقش بسزایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه بیان کرد: بیمارانی که رو به بهبود هستند باید به سرعت از بیمارستان‌ها خارج شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی