مهلت تخفیف عوارض شهرداری ساوه تمدید شد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۰:۰۷:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار, عبداله سالمی درگفت و گو با نارستان بیان داشت: به پیشنهاد شهرداری و با مصوبه شماره ۴۶۳۸/۲۰۲/۹۸ شورای اسلامی شهر ساوه درراستای قانون رفع موانع تولید درسالجاری تصمیماتی نسبت به ترغیب و تشویق مودیان اخذ پروانه ساختمانی ( تجاری، مسکونی، اداری و صنعتی) اخذ گردید.
وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مودیانی که از تاریخ صدور مجوز تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸، بعد از طی مراحل اداری مانند نظام مهندسی و غیره به شهرداری مراجعه و عوارضات مربوطه را به صورت نقدی پرداخت می کردند عوارض آنها بر مبنای ۷۰ درصد محاسبه و از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار می شدند.

سالمی تصریح کرد: همچنین مودیانی که از تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۹۸ تا ۱۵ اسفند ماه ۹۸ بعد از طی مراحل اداری مانند نظام مهندسی و غیره به شهرداری مراجعه و عوارضات مربوطه را به صورت نقدی پرداخت می نمودند بر مبنای ۸۰ درصد محاسبه و از تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند می شدند.

وی گفت: با شرایط ویژه پایان سالجاری و شیوع بیماری کرونا و تغییر ساعات کار ادارات و نگرانی شهروندان در خصوص مراجعه و استفاده از مجوز فوق، شهرداری ساوه در نظر دارد در راستای اجرای ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید و تسهیل و تسهیل در روند تولید بخش ساختمان و تشویق و ترغیب مودیان اخذ پروانه ساختمانی (مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی) این مهلت تخفیف را تمدید نماید.

وی یادآور شد: بنابراین مودیانی که از تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۹۸ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ به شهرداری مراجعه و کلیه عوارض معوقه و جاری به شهرداری را نقداً و به صورت کامل واریز نمایند، عوارضات آنان به صورت ۸۰ درصد محاسبه و اخذ خواهد شد.

وی افزود: لازم به ذکر است که بدهی مربوط به کمیسیون ها ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها مشمول موارد فوق نخواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی