افزایش تخت های بیمارستانی شهید مدرس به ۱۲۰ تخت برای بیماران مبتلا به کرونا | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۳۵:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از وب دا ساوه، دکتر نیک روش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه دانشکده علوم پزشکی در روزهای اخیر گفت: از دو هفته قبل بخش هایی از بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران ساوه را برای بستری بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته بودیم که با توجه به گسترش، شیوع و همچنین تعداد بالای مراجعات تعداد ۱۲۰ تخت را به این بخش ها اضافه کرده ایم.

وی افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته، نمونه های ارسالی به اراک برای تشخیص کرونا روزانه به ۲۵ مورد افزایش یافته است.

دکتر نیک روش از راه اندازی نقاهتگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: براساس دستورالعمل های کشوری و توصیه های گفته شده، درصدد نهایی کردن فضاهایی برای ایجاد نقاتگاه برای کسانی هستیم که با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص می شوند اما همچنان باید تحت نظر و مراقبت باشند و با این امر بار زیادی از دوش بیمارستان ها برداشته می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در سایه برنامه ریزی ها و هماهنگی های متعدد با وزارت خانه، استان و فرماندار شهرستان مجدانه در صدد کنترل ورودی و خروجی شهر برای مسافران و حاملین مواد غذایی که از شهرهای قم و تهران رفت و آمد می کنند هستیم و درخواست خود را به شورای تامین ارسال کرده ایم.

وی از مردم خواست در رعایت نکات بهداشتی توجه بیشتری نمایند، از تجمات دوری کنند و همچنین از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

وی در پایان از تمامی عزیزانی که در این جهاد ملی همکاری می کنند تقدیر و تشکر کرد و از اصحاب رسانه خواست با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده حساسیت حداکثری را در تنویر افکار عمومی به کار ببرند تا با همکاری یکدیگر و همراهی طبیعت با رسیدن روزهای گرم بتوانیم این شرایط سخت و بحرانی را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی