توقیف ۴ دستگاه خودرو سواری حامل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ساوه | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۶:۱۸:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “یوسف سپهوند” در این باره گفت: در ماه های اخیر قاچاقچیان برای کاهش هزینه قاچاق، ریسک کمتر و تسریع در انتقال محموله ها با تغییر شیوه و شگرد به استفاده از خودروهای سواری روی آورده و روزانه تعداد قابل توجهی از اینگونه خودروها با سرعت سرسام آور و بدون توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی در از مبدأ محورهای بنادر جنوبی به سمت استان های مرکزی کشور در حال تردد هستند.

وی اضافه کرد: وضعیت موجود صرف نظر از موضوع قاچاق به دلیل ایجاد مخاطرات احتمالی جانی و مالی ، باعث نارضایتی هموطنان و درخواست های مکرر مردم از ناجا برای برخورد با این خودروها شده و مقابله جدی با خودروهای شوتی در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به عملیات های اخیر پلیس در شهرستان ساوه در توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت: دراین عملیات ها از ۳ خودرو مقدار ۶۵ طاقه پارچه و از خودروی دیگر مقادیر قابل توجهی لوازم التحریر قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا ادامه داد: در این عملیات ها ۴ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی