متلاشی شدن باند سارقین خودرو و محتویات خودرو در ساوه/اعتراف به ۴۴ فقره سرقت | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۳۶:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از پلیس , سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در این باره گفت: در چند ماه گذشته در پی اعلام گزارش هایی از سرقت خودرو و محتویات خودرو در سطح شهرستان ساوه، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات انجام شده، مشخص شد که سارقان در بسیاری از موارد با سرقت خودروهای مدل پائین و خودروهایی که از لحاظ امنیتی دارای ایمنی کمتری هستند، وسایل و تجهیزات آنها را باز کرده و در محدوده ای دورتر از محل سرقت رها می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: سرانجام در تکمیل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از یک باند حرفه ای ۵ نفره سرقت به دست آمد و با هماهنگی های انجام شده با مرجع قضائی، دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر ۵ نفر اعضای این باند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال شدند.

وی ادامه داد: در انجام بازجویی های پلیس و با توجه به اسناد و مدارکی که در روند تحقیقات کارآگاهان پلیس به دست آمد، اعضای این باند به سرقت ۱۰ دستگاه خودرو و ۳۳ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه اعضای این باند با صدرو قرار مناسب تحویل زندان شدند، گفت: بی توجهی به توصیه ها و هشدارهای مکرر پلیس و عدم استفاده از وسایل حداقلی در پیشگیری از سرقت، مهم ترین زمینه بسترساز وقوع این گونه جرایم است.

سردار مفخمی شهرستانی همچنین از تمامی شهروندان درخواست کرد که در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی