پلمپ ۴ نانوایی متخلف توسط کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۷:۰۵:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , زارع با اعلام این خبر افزود : طی این بازدید ها آموزشهای بهداشتی و پیشگیرانه از شیوع و انتقال ویروس کرونا به مدیران و سرپرستان و کارگران داده شد .

وی تصریح کرد :از جمله اقدامات کارشناسان بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی ساوه میتوان به توزیع بیش از ۸۰۰ پوستر و پیام بهداشتی بین کارخانجات نام برد .

سرپرست گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه گفت ؛ همچنین از تعداد ۹۳ صنف تحت پوشش بهداشت حرفه ای داخل شهر بازدید و به متصدیان صنوف پیامهای بهداشتی ارایه شد .

وی تصریح کرد در شهرستان زرندیه نیز کارشناسان بهداشت حرفه ای از کارخانجات شهرصنعتی و اصناف این شهر بازدید کرده و نکات آموزشی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متذکر شدند .

زارع افزود : همچنین کارشناسان بهداشت محیط زرندیه ضمن بازدید از صنوف مواد غذایی نظیر نانواییها از پیشخوانهای دولت واماکن اداری و بانکها نیز بازدید کرده و پیامهای بهداشتی در خصوص پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را ارائه نمودند .

زارع در بخش دیگری از سخنان خود افزود : کارشناسان بهداشت محیط ساوه ضمن انجام بازدیدهای خود و صدور اخطاریه به متخلفین ، ۴ نانوایی را پلمب و یک مغازه دار را که الکل تقلبی عرضه میکرد به دادستانی ارجاع دادند .

لازم به توضیح است کارشناسان بهداشت محیط همه شب از ساعت ۲۰ لغایت ۲۲ گشت سیار داشته و به شکایات دریافتی مردم رسیدگی میکنند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی