فعالیت واحد های تولیدی و برخی اصناف از ۱۶ فروردین | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۸:۰۶:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از صداوسیما , سید علی آقازاده صبح امروز در جلسه ستاد قرارگاه زیستی شهرستان ساوه که به صورت ویدئو کنفرانس با همه فرمانداران برگزارشد گفت: واحدهای تولیدی می توانند از روز شنبه فعالیت خود را آغاز کنند و برخی از واحدها، مثل پاساژها و بازارچه ها با مسئولیت اصناف و با نظر و تشکیل کمیسیونی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای متولی فعالیت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به محدودیت های تردد اشاره کرد و افزود: در خصوص ۱۲ و ۱۳ فروردین، فرمانداران شهرستان ها موظف هستند، محدودیت شدید تردد در سطح معابر شهری و روستایی پیگیری و اعمال کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: تمام خودروهای شخصی در این دو روز که در دستگاهای اجرایی و خدمت رسان فعالیت هستند مجاز به تردد هستند و ما بقی خودروهای اصناف با همکاری فرمانداران و ارائه لیست مشاغل و ارایه کارت شناسایی معتبر به پلیس راهور، مجاز به تردد و فعالیت هستند؛ پارک خودروها در حاشیه ی تفرجگاه و پارک ها در مدت اجرای طرح ممنوعیت تردد، ممنوع است و با نقض کنندگان تا پایان اجرای طرح ، طبق مصوبه قرارگاه زیستی، اعمال قانون شدیدتری صورت خواهد گرفت.

به گفته آقازاده، خبرنگاران رسانه ها نیز با معرفی اداره ارشاد و فرمانداران مجاز به فعالیت و تردد هستند.

فرماندار ساوه  نیز  با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری ۴۲ درصد کاهش در بستری بیماران کرونایی داشتیم، گفت:کل بستری از ابتدا تا کنون ۸۴۷ نفر که ۳۹۶ نفر مثبت اعلام شده است.

میرزایی افزود: در بیمارستان مدرس ۳۳ و در بیمارستان چمران ۲۸ نفر در حال حاضر بستری هستند و در نقاهتگاه هم ۲۰ نفر قرنطینه شده اند.

وی با بیان اینکه آمار غربالگری در شهرستان ساوه از ۱۷۰ هزار نفر عبور کرده است، گفت : در غربالگری با کمک جمعیت هلال احمر و بسیج به شاخص سبز رسیدیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی