عملیات احداث ۱۰ پارک محله ای در ساوه آغاز می شود | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۴۵:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در چهارمین جلسه کمیته اجرایی شهرداری، گفت: هم اکنون محل احداث فضای سبز ۳۰ هکتاری بام فجر تسطیح و آماده کاشت می باشد که با توجه به خرید بخشی از نهال های مورد نیاز آن بزودی عملیات درختکاری آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به شهروندان قول داده ایم تا پایان دوره پنجم ۵۰ هکتار به فضای سبز و سرانه فضای سبز شهر اضافه کنیم لذا علاوه بر اماکن پیش بینی شده در نقاط مختلف شهر برای ایجاد فضای سبز، ۱۰ پارک محله ای نیز احداث و تقدیم شهروندان گرامی خواهیم کرد.

وی همچنین از احداث اولین پارک ویژه کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم در ساوه خبر داد و افزود: همه اقشار مختلف مانند معلولان عزیز که در شهر زندگی می‌کنند ما موظفیم زیرساخت‌ها را جهت رفاه و آسایش آنان فراهم کنیم.

حسینی یادآور شد: مجموعه آبی فدک به مساحت سه هکتار نیز از دیگر پروژه های سالجاری در این راستا می باشد که با هدف مدیریت آبهای سطحی منطقه شرق شهر، برقراری عدالت اجتماعی در توسعه خدمات و تامین بخشی از آب فضای سبز اجرا خواهد شد.

در چهارمین جلسه کمیته اجرایی شهرداری ساوه طرح توسعه و تجهیز آرامستان، اجرای طرح جامع مدیریت پسماند، احداث بازارچه‌های محله ای، شهرک صنوف مزاحم، طرح هدایت آبهای سطحی، انجام تملکات، جدول گذاری و اصلاح هندسی معابر، خرید اتوبوس جدید، احداث کمربندی ها، تکمیل ساختمان جدید، مجتمع فرهنگی قاسم آباد و خرید یک هزار تن قیر مورد بررسی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی