افتتاح و کلنگ زنی چند طرح با حضور استاندار مرکزی در ساوه | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۱:۰۷:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید علی آقازاده استاندار مرکزی در سفری نیم روزه عصر امروز وارد ساوه شد و در بدو ورود به همراه سایر مسئولین مزار شهدای گمنام در شهر صنعتی کاوه را گلباران کرد .

در ادامه مسئولان با حضور در شرکت آریا تجهیزطرح توسعه این شرکت را که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲ نفر بصورت مستقیم با تولید روزانه ۱۵۰ هزار ماسک واقع در شهرصنعتی کاوه است را به بهره برداری رساندند .

فاز جدید بخش ICU بیمارستان شهید مدرس در زمینی به مساحت ۳۵۵ متر با دارا بودن ۱۸ تخت و با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال جهت اجرای عملیات عمرانی و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال جهت تجهیزات پزشکی نیز دیگر پروژه ای بود که به دست استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

با راه اندازی این بخش که ظرفیت آن تا ۲۳ تخت قابل ارتقا است، امید است نیازهای فصول پاییز و زمستان در رابطه با پذیرش بیماران کرونایی مدیریت شده و این بخش بتواند بار بر دوش بیمارستان چمران را در این خصوص کاهش دهد.

استخر ویژه دانش آموزان استثنایی ساوه نیز بعنوان سومین پروژه افتتاحی در ساوه بود که با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان با زیربنا ۲۹۰ متر مربع در مدرسه ۱۵ کلاسه استثنایی واقع در خیابان مدرس افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه سفر نیم روزه استاندار مرکزی به ساوه کلنگ ساخت نخستین استخر اختصاصی بانوان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در دو طبقه و با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در مجموعه پارک امام علی (ع (بسیج ۲) بر زمین کوبیده شد و پیش بینی شده که این طرح تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

استاندار مرکزی در پایان سفر خود به ساوه از اردوگاه افاغنه شهید ناصری بازدید کرد و در جریان وضعیت معیشت مهاجران، مراکز بهداشتی و درمانی و زیرساخت های شهری و عمرانی مهمانشهر مورد پیگیری قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی