سکان هدایت خوشه طلایی به بختیاری زاده سپرده شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۳۲:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سهراب بختیاری زاده سرمربی سابق تیم لیگ برتری شهر خودرو مشهد با پذیرفتن هدایت خوشه طلایی ساوه رسما جانشین محسن عاشوری روی نیمکت طلایی پوشان شد .

بختیاری زاده که روزهای قبل به توافق برای هدایت این تیم نرسیده بود اما سرانجام روز گذشته و با اعلام مدیرعامل خوشه طلایی بعنوان سرمربی جدید این تیم در فصل ۹۹-۱۴۰۰ لیگ دسته اول فوتبال کشور انتخاب شد .

بختیاری زاده که تیرماه سالجاری هدایت شهرخودرو مشهد را در لیگ برتر عهده دار شده بود در پایان این رقابت ها با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی از تیم مشهدی جدا شد و حالا قرار است تجربیات خود را در لیگ دسته اول عملیاتی کند .

گفتنی است خوشه طلایی ساوه که در فصل گذشته برای نخستین بار به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده بود در دو مقطع و با هدایت محسن عاشوری و محمود فکری به نتایج قابل قبولی دست یافت و با ۴ امتیاز کمتر و قرارگرفتن در رده چهارم از صعود به لیگ برتر بازماند .

ساوجی ها بعد از آنکه از صعود به لیگ برتر باز ماندند بازیکنان زیادی را بخاطر بلاتکلیفی از دست دادند تا خیلی از جوانان آینده دار این تیم راهی لیگ برتر شوند ضمن اینکه تاکنون خبری از نقل و انتقالات این تیم به گوش نرسیده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی