کشف نزدیک به ۴ کیلو تریاک در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۰۲:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس شهرستان در تحقیقاتی از خرید و فروش مقادیری مواد مخدر از سوی ۴ توزیع کننده مواد مخدر در منزلی در یکی از محلات مسکونی این شهرستان مطلع شده و برنامه ریزی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی دستگاه قضائی، منزل متهمان تحت مراقبت نامحسوس مأموران قرار گرفت و با پایان پذیرفتن تحقیقات، زمانی که افراد مورد نظر قصد فروش مواد مخدر را داشتتند، در عملیاتی نسبت به دستگیری آنها اقدام و در بازرسی از منزلشان مقدار ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی یادآور شد: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در انجام مأموریتهای مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هر گونه مورد مشکوکی را در زمینه ، انتقال و فروش مواد مخدر از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با سوداگران مرگ، برخورد قانونی صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی