۳۰ درصد مدارس ساوه به صورت حضوری است | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۰۹:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از خبرگزاری فارس ؛ نعمت‌الله عزیزی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه  ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده تعدادی از مسوولان از مدارس دولتی و غیردولتی ساوه اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران و پرسنل مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی هدف از این بازدیدهای سرزده را بررسی کمی و کیفی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی در خصوص  نحوه مراقبت و کنترل بیماری کرونا در محیط مدرسه و ارائه راهکارها عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به الزام نیروی خدماتی در مدارس، اظهار کرد: چگونگی نظافت و گندزدائی فضاهای مختلف مدارس  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نیروی خدماتی در آموزشگاهها ضروری است.

عزیزی بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس شامل زمان ورود به مدرسه، استفاده از سرویس مدارس، کلاس درس  و زنگ تفریح را شامل می شود.

عزیزی گفت: عدم برگراری برنامه صبحگاهی، تعطیلی بوفه‌های مدارس، رعایت بهداشت حفاظت فردی، ضدعفونی مدارس، غربال‌گری روزانه معلم و دانش آموزان در مدارس مورد توجه است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به این که رعایت موارد و نکته‌های آموزشی به مدیران مدارس اعلام شده است، افزود: در زمان غربالگری، بررسی افراد با علائم بیماری مورد توجه است و بیماران  باید دو تا سه هفته از ورود به مدرسه خودداری شود.

عزیزی گفت: خانواده‌ها  برای مقابله با کرونا باید سه نکته طلائی؛ شستن مرتب دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را رعایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ساوه نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به این که از ابتدای سال تحصیلی امسال (۱۵ شهریور ماه ۹۹) موردی از ابتلا دانش آموزان به کرونا گزارش نشده است، گفت: ۳۰ درصد مدارس این شهرستان بصورت حضوری و مابقی بصورت مجازی و غیرحضوری دائر است.

ابراهیم فراشیانی با اشاره به این که حضور دانش‌آموزان در مدارس بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، افزود: رعایت بهداشت فردی و عمومی، بهترین شیوه در مقابله با شیوع ویروس کرونا است تا آموزش‌های حضوری ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت استفاده همگانی از ماسک، ضدعفونی روزانه میز و سطوح، فاصله‌گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و مدت زمان کوتاه کلاس‌ها مورد توجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساوه، مدیر آموزش و پرورش ساوه، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه و رئیس دفتر فرماندار ساوه به طور سر زده از برخی مدارس ساوه بازدید و روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی آموزشگاه‌ها را بررسی کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی