زنگ مهر مقاومت در ساوه نواخته شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۰۳:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسوولین زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شهید حاج رضا تهرانی ساوه نواخته شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ما زمانی واقع شد که یک تفکر مقاومتی توسط حضرت امام در جامعه ایجاد شد و این تفکر ایستادگی در برابر ظالم بود.

حجت‌اله دستجانی افزود: همین تفکر بود که دشمنان را بر آن داشت تا علیه انقلاب اسلامی ایران برخیزند چراکه مردم زمان انقلاب ما همان مردم زمان طاغوت بودند اما چرا بعد از انقلاب استکبار دشمن درجه یک همین مردم شد؟ دلیلش تغییر تفکر مردم بود. 

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای از بین بردن این تفکر در اوایل انقلاب اضافه کرد: وقتی دشمن دید هیچکدام از نقشه‌هایش عملی نمی‌شود رو به جنگی تمام عیار علیه کشور تازه انقلاب شده ایران آورد که در آن شرق و غربی که همواره با هم در تنش بودند برای از بین بردن این تفکر انقلابی و نظام ولایی متحد و یکپارچه شدند. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه تجربه زمان دفاع مقدس اکنون نیز راهگشاست افزود: استکبار تمام توان خود را گذاشته تا این نظام را از بین ببرد، اما مادامی که این روحیه ولایتمداری و مقاومت در جامعه حاکم باشد دشمن از وارد کردن  توطئه‌ای ناکام خواهد بود.

دستجانی اتحاد و همدلی و روحیه مقاومت را رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: رهبری حضرت امام و تبعیت جوانان و ملت از آرمان‌های امام در آن روزگار نتیجه بخش شد و کمونیست از بین رفت امروز هم با تبعیت از ولایت فقیه آمریکا نابود خواهد شد. 

وی گفت: کشور ما امروز در اوج عزت خود قرار دارد و این جز با روحیه مقاومت در برابر سختی‌ها و پشتیبانی از نظام امکان پذیر نبود لذا مادامی که مردم ما پشت نظام و رهبری باشند دشمن هیچ خللی نمی‌تواند ایجاد کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تهدیدات آمریکا در خصوص بازگشت تحریم‌ها و فعال کردن مکانیسم ماشه را پوچ عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا دیگر هیچ گلوله‌ای برای مکانیسم ماشه ندارد و همه آن‌ها را قبلا شلیک کرده است لذا باید گفت که دشمن ما روز به روز تحقیرتر و انقلاب ما روز به روز جهانی‌تر می‌شود.

وی گفت : ملت ما ملت شهادت هستند و دشمن می‌خواهد با ایجاد دو قطبی‌های کاذب در جامعه و دودلی در بین اقشار مختلف این روحیه را از بین ببرد که به حول قوه الهی در آن نیز شکست خورده و خواهد خورد 

دستجانی دفاع مقدس را در امتداد عاشورای امام حسین (ع) دانست و گفت: ملت ما ملت شهادت هستند و دشمن می‌خواهد با ایجاد دو قطبی‌های کاذب در جامعه و دودلی در بین اقشار مختلف این روحیه را از بین ببرد که به حول قوه الهی در آن نیز شکست خورده و خواهد خورد. 

وی عنوان کرد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تکالیف خود را در پشت سنگرها انجام دادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیافتد درحالیکه می‌بینیم چگونه در زمان طاغوت با قراردادهای ننگین کشور را به بیگانگان تحویل دادند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه وظیفه جوانان امروز را تحصیل و تهذیب در کنار تربیت صحیح عنوان کرد و افزود: امروز جوانان ما باید با الگو قراردادن شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در سنگر تحصیل تلاش کنند تا در آینده دولت جوان انقلابی همراه با مدیران انقلابی تشکیل دهند.

گفتنی است در پایان این برنامه زنگ مهر و مقاومت به دست مسئولان شهرستان نواخته شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی