نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی ساوه به طور مستمر پیگیری شود | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۰:۰۸:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در جلسه بررسی قرارداد شرکت های پیمانکار اتوبوسرانی با شهرداری ضمن تقدیر از زحمات کارکنان حوزه حمل و نقل عمومی در ارائه خدمات به شهروندان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و شرایط شیوع ویروس کرونا، خدمت رسانی در این بخش به کاری بسیار سخت تبدیل شده که این تلاش ها بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه هم اینک وضعیت اتوبوس های شهر ساوه به دلیل فرسودگی مناسب نیست، بیان داشت متاسفانه در ۱۰ سال گذشته هیچ گونه اقدامی در جهت خرید یا نوسازی حمل و نقل اتوبوسرانی ساوه انجام نشده است به طوری که در حال حاضر شرایط کنونی این اتوبوس ها در شان مردم و شهر ساوه نیست.

وی تصریح کرد: علیرغم بحران و مشکلات مالی شهرداری ساوه در دوره پنجم در سال ۹۷ اقدام به خرید ۷ دستگاه اتوبوس جدید کردیم و هم اینک اقدامات اولیه برای خرید ۲۱ دستگاه اتوبوس بازسازی شده از استان قزوین انجام شده است.

حسینی خرید و بازسازی ۱۴ دستگاه اتوبوس از بخش خصوصی، پیگیری اخذ ۲۰ فقره تسهیلات در مجموع به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۸ سازمان برنامه و بودجه، پیگیری اخذ وام بلاعوض جهت بازسازی اتوبوس ها به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل سازمان شهرداری ها را بخشی از برنامه های شهرداری ساوه در جهت نوسازی ناوگان اتوبوس رانی این شهر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بنا داریم که بازسازی و خرید ناوگان اتوبوس رانی هر ساله در برنامه کار شهرداری قرار گیرد و این روند هر سال تداوم داشته باشد تا فرسودگی موجب زمین گیر شدن این ناوگان نشود.

شهردار ساوه در ادامه با توجه به اتمام قرارداد شرکت های پیمانکار اتوبوس های شهری با شهرداری از نمایندگان این شرکتها خواست تا پیشنهاد همکاری جدید خود را جهت همکاری یا فروش اتوبوس ها به شهرداری اعلام کنند.

در ادامه این جلسه نماینده شرکت های پیمانکار ضمن ارائه مشکلات، پیشنهادات خود را جهت ادامه همکاری با شهرداری بیان کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی