دستگیری شرور سابقه دار در ساوه /برخورد پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه، قاطع و بدون اغماض است | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۳:۳۶:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی ” گفت: با اعلام گزارش هایی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰،‌ مبنی بر ایجاد مزاحمت یکی از اراذل و اوباش در یکی از محله های شهرستان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ در مراحل تحقیقات پلیس، این فرد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی عملیات دستگیری او آغاز شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری این فرد شرور در مخفیگاهش بیان داشت: دستگیری این فرد که دارای سوابق متعدد شرارت، تیراندازی، چاقو کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در پرونده خود بود، موجب شادمانی و استقبال گسترده از عملکرد پلیس در بین شهروندان ساوجی شد.

وی خاطر نشان کرد: فرد مذکور در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر ایجاد اخلال در نظم اعتراف کرد.

سرهنگ عیسی آبادی یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه از مردم خواست تا هرگونه قدرت نمایی وآزار و اذیت اراذل و اوباش در سطح جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی