کشف بیش از ۳۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی/ ۲ نفر از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر دستگیر شدند | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۸:۱۱:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” جزئیات این خبر گفت: به منظور مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچیان عمده موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در همکاری اطلاعاتی با پلیس شهرستان تهران، از فعالیت ۲ توزیع کننده مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می کردند، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با ادامه تحقیقات پلیس، افراد مورد نظر که با یک دستگاه کامیون کشنده در حال جابجایی مواد مخدر از یکی از استانهای جنوبی به مقصد ساوه بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده، خودروی مورد نظر در ورودی شهر صنعتی ساوه شناسایی، متوقف و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر کنند.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به کشف ۳۳ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه هدفمند با توزیع کنندگان مواد مخدر، اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت فراگیر شهروندان، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ارتقاء امنیت اجتماعی آنان و از بین رفتن این بلای خانماسوز در سطح جامعه باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی