کلنگ ساخت نخستین مدرسه سلامت استان در ساوه بر زمین زده شد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۲۶:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , عصر امروز در ادامه سفر یکروزه استاندار مرکزی به ساوه، آیین کلنگ زنی ساخت نخستین مدرسه سلامت استان مرکزی با همت خیرین ساوجی در قالب طرح آجر به آجر آموزش و پرورش بر زمین زده شد.

این پروژه در قالب طرح آجر به آجر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع اهدایی توسط حبیب اله محلوجی یکی از خیرین ساوجی اجرا خواهد شد که ۵۰۰ متر زیربنا برای آن درنظر گرفته شده و با مشارکت ۳ خیر قرار است در کمتر از یک سال ساخته و پس از تجهیز آماده خدمت رسانی شود.

مدرسه سلامت که نقطه عطف تعامل و همکاری آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است با هدف فراهم کردن شرایط استاندار از نظر فضا و تجهیزات جهت سنجش دانش آموزان بویژه اتاق Echart جهت بینایی و اتاق عایق جهت شنوایی با استقرار اپتومتریست و رادیولوژیست، تسهیل خدمات بهداشتی و سلامت به دانش آموزان نیازمند، فراهم کردن فضا و تجهیزات برای دانش آموزان استثنایی، ایجاد پایگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین ارجاع دانش آموزان مشکوک در زمینه مراقبت سلامت ساخته خواهد شد. 

به گفته رئیس آموزش و پرورش ساوه این طرح که بصورت خیرساز ساخته خواهد شد بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت و همزمان با این پروژه ۸ طرح دیگر در آموزش و پرورش ساوه در دست اجراست که دو طرح آخر تماما توسط خیرین فرهنگی و در طرح آجر به آجر عملیاتی می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی