کشف بیش از ۳۱ هزار نخ سیگار قاچاق و ۴ کیلوگرم مخدر هروئین و شیشه در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۰:۵۰:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “یوسف سپهوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد مخدر مطلع شدند و مراقبت های نامحسوس بر نوع فعالیت این فرد آغاز شد.

وی بیان داشت:‌ در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد در حال جابجایی مقادیری مخدر صنعتی با یک دستگاه خودروی پژو سواری به شهرستان ساوه است که بلافاصله با هماهنگی پلیس شهرستان ساوه،‌ عملیات دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت:‌ سرانجام در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و پلیس ساوه، خودروی مورد نظر در یکی از خیابان های ورودی شهرستان ساوه در یک عملیات تعقیب و گریز توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود:‌ در این عملیات راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۳ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

کشف بیش از ۳۱ هزار نخ سیگار قاچاق در ساوه

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبرعیسی آبادی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از توزیع سیگار قاچاق در یک واحد صنفی در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در بازرسی از واحد صنفی مذکور ۳۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار ، ۲۴۰۰ عدد مواد محترقه ،۱۷۴ کافی میکس قاچاق و یک کیلو و ۳۲۵ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در حدود ۱۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام شد، اضافه کرد: صاحب واحد صنفی در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به نام گذاری امسال توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بنام ” جهش تولید” تاکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی می باشد و از شهروندان نیز خواست می شود هر گونه اخبار و اطلاعات را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی