صعود خوشه طلایی به یک هشتم نهایی جام حذفی | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۵۹:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در روز دوم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور که عصر امروز برگزار شد تیم دو تیم خوشه طلایی ساوه و شهرداری بردسکن در ورزشگاه ثامن الائمه شهر مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار به سود ساوجی ها به اتمام رسید .

در این دیدار که با نتیجه ۳ بر ۰ به پایان رسید سجاد اژدر , محمد سرفراز و امین دادمهر برای ساوجی ها گلزنی کردند . طلایی پوشان ساوه با کسب این پیروزی از این مرحله صعود و به جمع تیم های مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

سرمربی خوشه طلایی ساوه در پایان این دیدار با قدردانی از تلاش یارانش گفت : تیم شهرداری بردسکن تیم بسیار با انگیزه و جوانی است اما تلاش خوبی در این دیدار کردند هرچند که شاید اشتباهاتی نیز داشته باشند که قطعا در آینده مرتفع خواهد شد .

وحید بیاتلو با اشاره به اینکه چمن بازی بلند بود و سرعت بازی را در مقاطعی گرفت اضافه کرد : با تمریناتی که طی روزهای اخیر داشتیم ترکیب خود را کمی تغییر داده و نفراتی که با انگیزه بالاتری بودند برای این دیدار انتخاب کردیم و علیرغم مشکلاتی که ذکر شد در نهایت پیروز از زمین مسابقه خارج شدیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط این تیم در لیگ یک نیز گفت : یک بازی حساس مقابل فجر شهیذ سپاسی داریم که تمام تلاشمان را میکنیم تا ۳ امتیاز این دیدار را بدست آوریم و نیم فصل دوم را قوی شروع کنیم چراکه ما ته جدول را هم دیده ایم و با تلاش مضاعف به این جایگاه رسیدیم که برای ارتقا جایگاهمان بیشتر تلاش خواهیم کرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی