برگزاری مراسم جشن درختکاری در طرح استقبال از بهار در سرزمین ایرانیان | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۵۷:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مدیر عامل شرکت توسعه سیاحان (سرزمین ایرانیان) با تقدیر از همت والای خانواده آقای موسوی و بانک گردشگری به عنوان بنیان گذاران مجموعه سرزمین ایرانیان , به تلاش بی وقفه تیم کاری و مشاوران مجموعه از سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت اشاره کرد و گفت : فاز اول مجموعه سوارکاری در سال هزار و سیصد و نود و هفت کلنگ زنی شد و امروز بهره برداری آن با هزینه‌ای بالغ بر هفده میلیارد تومان انجام می‌شود که در نیمه اول سال هزار و چهارصد بهره برداری رسمی مجموعه انجام و افتتاح رسمی مجموعه سوارکاری اتفاق خواهد افتاد.

مهندس علیرضا جوادی افزود : هدف بعدی افتتاح پروژه مجموعه کورس اسب دوانی به عنوان مجموعه‌ای یونیک و انحصاری در ایران است که تا سال هزار و چهارصد و دو به بهره برداری خواهد رسید

در ادامه مدیر پروژه سوارکاری سرزمین ایرانیان در این مراسم به معرفی و ارائه گزارشی از مجموعه پرداخت و گفت : این مجموعه در زمینی به مساحت بیست و هشت هکتار در شهرک توریستی تفریحی سرزمین ایرانیان واقع شده و از سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت بحث مطالعه و طراحی با همکاری شرکت‌های مشاور و توانمند ایرانی و خارجی مثل KWA، ماهر و همکاران، کومه انجام شده است.

دکتر غزاله منتظم افزود : بیست و چهارم آذر ماه هزارو سیصدو نود و هفت مراسم کلنگ زنی باشگاه توسط دکتر خلیلی ریاست محترم فدراسیون سوارکاری و خانم پاترسیاند و سرمربی تیم و سوارکاران تیم بارادرساژ انجام شد و یکسال بعد هیات سوارکاری منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان هم به رسمیت شناخته و تشکیل شد و امروز پس از بیست و شش ماه با ساخت اولین اصطبل و مانژهای سرپوشیده و آموزشی و درساژ و پرش در آستانه بهره برداری فاز اول قرار گرفته است.

وی به بیان گزارشی از روند مراحل تکمیل و اعلام برنامه‌های آتی پرداخت و افزود : در سال هزار و چهارصد ساخت فاز دوم این مجموعه آغاز خواهد شد و در سال‌های آینده میزبان مسابقات بین المللی پرش، درساژ، اسب دوانی و استقامت خواهند بود.

رئیس فدراسیون سوارکاری نیز در این مراسم بر لزوم توجه به سلامت جسم و روح و اهمیت جایگاه ورزش اشاره کرد و گفت : از همت ارزشمندی که سرزمین ایرانیان طی سالهای گذشته جهت تحقق اهداف ورزشی دارد تجلیل میکنیم.

مسعود خلیلی افزود : جانمایی و اختصاص پروژه مجموعه سوارکاری از جمله اتفاقات خوبی است که پاسخگوی نیاز اساسی و جدی شهر بوده که جانمایی آن در آیلند پیش بینی شده بود ضمن اینکه شهر گنبد الگوی مناسبی در زمینه ورزش سوارکاری جهت جذب علاقمندان به این ورزش و کسب درآمد و رونق اقتصادی است که لازمه آن برای این مجموعه پرداختن به تدابیر زیرساختی است.

گفتنی است در ادامه این مراسم , آیین اهدای جوایز و اعلام نفرات برتر مسابقات مجازی درساژ هیئت سوارکاری منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان و مسابقات مجازی عکاسی و هنرهای تجسمی سوارکاری و محیط زیست که توسط کمیته محیط زیست فدراسیون سوارکاری انجام شده بود برگزار شد.

همچنین نود و نه اصله نهال با عنوان سال ‌نود و نه که سال تکمیل و آماده بهره برداری شدن این مجموعه بود توسط نونهالان و قهرمانان و حاضرین در محوطه مجموعه سوارکاری در شرف افتتاح غرس شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی