سن ایچ برنده دیدار حساس و تماشایی با کراپ الوند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۲۰:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در یکی از مسابقات از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال سن ایچ و کراپ الوند که تا پیش از این دیدار به ترتیب در رده های دوم و پنجم جدول رده بندی جای داشتند در سالن فجر ساوه با یکدیگر به رقابت پرداختند .

ساوجی ها که در سه تقابل قبلی خود مقابل این تیم دو برد و یک تساوی را بدست آورده بودند در تلاش بودند تا شکست ناپذیری خود را مقابل تیمی که اصغری مقدم سرمربی فصل گذشته سن ایچ آن را هدایت میکرد حفظ کنند.

این مسابقه از همان ابتدا با صحنه های جذاب و حساس آغاز شد و ساوجی ها توانستند در یکی از این صحنه ها اولین گل دیدار را به ثمر برسانند . در ادامه اما ورق برگشت و کراپ الوند دو گل وارد دروازه سن ایچ کرد .

علی مروتی از ستاره های تیم سن ایچ ساوه اما اجازه نداد تا تیمش بازنده به رختکن بروند و در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد با زدن گلی زیبا بازی را به تساوی بکشاند.

بازیکنان سن ایچ در اوایل نیمه دوم موفق شدند دو گل پیاپی به ثمر برسانند و نتیجه را چهار بر دو کنند اما دقایقی بعد ورق برگشت و کراپ الوند دو گل به ثمر رساند تا بازی بار دیگر به تساوی کشیده شود .

در دقایق پایانی این دیدار ساوجی ها بازهم دو گل دیگر به ثمر رساندند تا کراپ الوند با روی آوردن به بازی پاورپلی در تلاش برای جبران نتیجه برآید که تنها توانست یکی از گل ها را جبران کند تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به سود سن ایچ ساوه به اتمام برسد .

برای شاگردان حسن زاده در تیم سن ایچ علیرضا جوان و علی مروتی هرکدام ۲ بار و طه نعمتیان و پژمان بهادیوند هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند .

سن ایچ با کسب این برد ۲۷ امتیاز شد و پایین تر از گیتی پسند ۲۸ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت تا همچنان امیدها برای قهرمانی این تیم زنده باشد .

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور یکشنبه ۷ آذر برگزار خواهد شد و در مهمترین دیدار دو تیم بالای جدولی گیتی پسند و سن ایچ در اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی