مهمترین هدف دشمن قلب , ذهن و مغز جوانان است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۴۸:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه یکی از برجسته ترین وظایف شیعیان را انتظار فرج عنوان کرد و گفت : با صرف دعا خواندن انسان منتظر نمی شود لذا منتظر حضرت کسی است که بسیجی بیاندیشند.

وی مهمترین شرط ظهور را رشد فرهنگی امت اسلامی و اجرای منویات اهل البیت علیهم السلام دانست و گفت : جامعه ای منتظر است که در فکر اجرای احکام الهی باشند و اگر کسی در مسئولیت خود وظیفه اجتماعی و دینی خود را انجام ندهد منتظر نخواهد بود.

امام جمعه ساوه از مهمترین نشانه های انتظار را خدمت به مردم و حل و فصل مشکلات جامعه و تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان دانست و افزود : امروزه بدون شک پرچم سر بلند مهدویت که رنگ و بوی عدل و عدالت وفقه و فقاهت دارد در دست رهبر معظم انقلاب است .

خطیب نماز جمعه ساوه در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به در پیش بودن روز جوان گفت : امروزه مهمترین هدف دشمن قلب و ذهن و مغز و فکر جوانان است چراکه آنها می دانند اگر به جوان عزیز امروز نفوذ کند در واقع بدنه نظام اسلامی را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه امروزه ابزارهاى نفوذ زیاد است خاطرنشان کرد : دشمنان سعى دارند جوان ایرانى را به شکلى بار بیاورند که خودشان می‏پسندند لذا اگر جوان ایرانى به شکل آمریکاپسند و استکبارپسند رشد کرد، آمریکا دیگر براى پیاده ‏کردن نقشه‏ هاى خود در ایران خرجى و هزینه ‏اى نخواهد داشت.

وی در ادامه به گام بلند سپاه پاسداران در ارسال ماهواره بر نور اشاره ای داشت و با بیان اینکه این کار نکات و پیام های زیادی داشت گفت : این اقدام سپاه در شرایط کنونی در واقع نمایشی از قدرت و اقتدار ایران در منطقه است که می‌تواند موازنه بازدارندگی و اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی ایران سنگین کند.

خطیب نماز جمعه ساوه خاطرنشان کرد : بدون شک شرایط بین‌المللی در وضعیت کنونی نشان می‌دهد که توسعه و پیشرفت بدون امنیت هیچ کارایی نخواهد داشت و کشور را محتاج دیگران خواهد کرد.

حجت الاسلام رحیمی به بازتاب وسیع این اقدام سپاه اشاره داشت و گفت : در شرایطی که دشمنان سعی داشتند با تحریم حداکثری، اجازه پیشرفت و توسعه را به کشور ندهند، سپاه یکبار دیگر نشان داد که با رویکرد نگاه به داخل می‌توان به بالاترین سطح توسعه و پیشرفت رسید. اقدام سپاه در واقع یک حرکت جهادی بود که خواب را از دشمن گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی