توزیع ۴۴ سری جهیزیه بین نو عروسان کمیته امداد ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۲:۵۶:۳۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

حسین ذبیحی در گفتگو با خبرنگار ساوه نار با اعلام این خبر گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان نهاد حامی مستضعفان و نیازمندان همواره تلاش کرده است تا بخشی از مشکلات این قشر را مرتفع کند که توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیز بخش مهمی از برنامه های این نهاد مقدس است .

وی با بیان اینکه این مهم در ساوه با توزیع ۴۴ سری جهیزیه همزمان با ولات حضرت زینب (س) و هفته بسیج تداوم داشته است گفت : مراسم رونمایی و اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش این نهاد همزمان با نماز جمعه امروز برگزار گردید که این میزان جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل کمک های خیرین و اعتبارات امداد تامین شده است .

رییس کمیته امداد ساوه خاطرنشان کرد : این تعداد جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله لباسشویی ، تلویزیون ، اجاق گاز ، جارو برقی و یخچال بوده است که در راستای طرح کوثر در قالب رزمایش زینبی با همکاری کمیته امداد و بسیج ادارات توزیع شد .

به گفته این مقام مسئول در سال‌جاری ۱۰۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شده و پیش بینی میشود تا پایان سال‌جاری ۴۴ سری دیگر نیز بین این قشر توزیع شود .

گفتنی است در حال حاضر چهار هزار و ۱۰۰ خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه هستند که از این میزان ۶۴ درصد را زنان سرپرست خانوار تشکیل میدهند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی