۳ طرح حوزه سلامت در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۱:۳۱:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمود کریمی ظهر امروز در جریان افتتاح و کلنگ زنی چند طرح که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه نخست افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای قیطانیه در کیلومتر ۳۰ محور قدیم ساوه به همدان است که کمک قابل توجهی در رسیدگی سریع به مصدومان حوادث و تصادفات جاده ای این محور پر حادثه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه ایجاد یک پاسگاه اورژانس به ازای هر ۲۰ هزار نفر ضروری است، افزود: با توجه به جمعیت ساوه باید تعداد پایگاه های اورژانس ما در منطقه به ۲۶ برسد که ۴ پایگاه شهری و ۲ پایگاه داده ای کمبود داریم و امیدواریم با تعامل مسئولان هرچه سریعتر به شاخص های استاندارد برسیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: در کیلومتر ۴۷ همین مسیر نیز زمینی برای احداث مرکز فوریت‌ها آماده شده و با توجه به تامین بودجه عملیات اجرایی آن نیز در دست اقدام قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی ۲ طرح دیگر در سطح شهر ساوه گفت: مرکز جامع سلامت رجبی ۲ در منطقه کمتر برخوردار شهید آوینی در زمینی به مساحت ۸۹۰ متر مربع ایجاد خواهد شد تا بخش مهمی از نیاز بهداشتی و درمانی اهالی این منطقه را رفع کند.

کریمی تصریح کرد: ساخت مرکز جامع سرطان ساوه نیز بعنوان یکی از مراکز مهم درمان این بیماری در دستور کار قرار دارد که با کلنگ زنی احداث این مجموعه در منطقه شهرک فجر امیدواریم به مشکلات بیماران مبتلا به سرطان بتوانیم در این مرکز رسیدگی کنیم.

به گفته وی این مرکز با مشارکت خیرین در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع جنب مرکز جامع سلامت دکتر‌جراحی زاده احداث خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی