روز قدس تیری به قلب توطئه بزرگ استکبار است | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۰۱:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با قدردانی از حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در تظاهرات روز جهانی قدس گفت : آنچه که مردم روزه دار را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع کرده است تظاهرات و راهپیمایی عظیم مردمی در محکومیت اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که سال هاست با شکوه بیشتر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرآن به صراحت بیان کرده که باید مستکبر را طرد کرد گفت : باید در مقابل این استکبار، ید واحد بشویم قدرت ها و خودمان را کنار هم بگذاریم تا این استکبار نتواند نفس بکشد و در مقابل اینها مثل کوه استوار باشیم.

امام جمعه ساوه در ادامه گفت : روز قدس یکی از برجسته ترین یادگار های امام عزیز است و امام روز قدس را وارد ایام الله کرد و این روز یکی از لیالی قدر انقلاب بوده و باید آن را به آگاهی و هوشیاری و بصیرت بگذرانیم.

خطیب جمعه ساوه روز قدس را تیری به قلب یک توطئه بزرگ استکباری دانست و گفت : این روز حرکتی است برای خنثی کردن توطئه خیانت آمیزی که استکبار صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند لذا تعیین روز قدس چهره واقعى و پر از زخم فلسطینیان را به جهان نشان داد.

به گفته حجت الاسلام رحیمی انقلاب اسلامى به افکار فریب‏ خورده جهان نشان داد اگر رزمندگان فلسطین علیه صهیونیست ‏ها دست به عملیات می‏زنند، از سر آدمکشى و اقدام تروریستى نیست بلکه از سر دفاع از خانه و سرزمین و بناهاى اعتقادى و براى نجات ملک و ملت‏شان از دست غاصبان است.

وی در ادامه تلاش انقلاب اسلامى و مساعدت مسلمانان را باعث آشکار شدن حقیقت قضیه فلسطین برای جهانیان دانست و عنوان کرد : اعلام روز جهانى قدس از سوى حضرت امام(ره) و گسترش این مسأله به سایر کشورهاى اسلامى، فلسطین را از مساله ه‏اى داخلى بودن ، خارج و آن ‏را به‏ عنوان یکى از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد.

امام جمعه ساوه گفت : این مسأله باعث آگاهى، بیدارى و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‏ الملل شده و افکار عمومى جهان اسلام را به کانون این توطئه ‏ها، سوق داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علیرغم نفوذ صهیونیسم در ارکان قدرت و ثروت جهان، اما وعده الهى بر نابودى ظالمان و رسیدن قدرت به مستضعفان جهان در حال تحقق است گفت : بررسى روند وقایع در نظام بین ‏الملل و کنار هم قرار دادن قطعات این پازل، تصویرى از جهان را نمایان مى‏سازد که اثرى از صهیونیسم و رژیم اشغالگر آن باقى نخواهد ماند.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد : ما در همین راستا آمریکا را همچنان شیطان بزرگ غیر قابل اعتماد و دشمن شماره یک خود دانسته و با محکوم نمودن هرگونه مانع تراشی در مسیر تامین حقوق حقه ملت ایران و اعمال تحریم های جدید را مصداق نقص آشکار حقوق بشر و حقوق بین المللی می دانیم.

وی همچنین در پایان بیان اینکه اتحاد رمز موفقیت همه ملت هاست گفت : ریشه همه مشکلات خصوصا مشکلات ما مسلمانان اختلاف نظر است اما اگر وحدت رویه خود را حفظ کنیم و ید واحد داشته باشیم بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد .

حجت الاسلام رحیمی گفت : امروز به همه میگوییم اگر قراراست امنیت و عزت و شرف داشته باشیم باید متحد و پشت ولایت فقیه باشیم و مادامی که ولایت مدار بوده و وحدت خود را حفظ کنیم هر توطئه ای را شکست خواهیم داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی