کلنگ احداث ۲ پایگاه اورژانس در شهرستان ساوه بر زمین زده شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۴۴:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , بهرام صیدی ظهر امروز در جریان کلنگ زنی این ۲ پایگاه اورژانس که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد گفت : در نخستین طرح , کلنگ احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ واقع در منطقه شهرک علوی، یادبود مرحوم اعظم تشکری با مشارکت خانواده ایشان بر زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این پایگاه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در زمینی به ابعاد ۴۰۰ متر مربع در شهرک علوی ساخته خواهد شد گفت : با ساخت این پایگاه اورژانس جمعیت ۱۷۳۰ خانوار شهرک علوی از خدمات درمانی این برخوردارمی‌شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد : دومین طرح نیز با عنوان پروژه خیرساز اورژانس ۱۱۵ غرق آباد در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با برآورد هزینه ساخت ۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که با افتتاح این این پایگاه , جمعیت ۱۰ هزار خانوار شهر غرق آباد تحت پوشش قرار خواهند گرفت .

به گفته وی هم اکنون ۱۳ پایگاه اورژانس در ساوه فعالیت دارند که شامل ۸ پایگاه جاده‌ای و ۵ پایگاه شهری است و در زرندیه نیز یک پایگاه شهری و ۷ پایگاه جاده‌ای فعال است که در این میان۶ پایگاه توسط خیرین سلامت ساخته شده که با افزوده شدن این دو پایگاه مجموع آن به ۸ پایگاه می رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی