غدیر در جامعه مظلوم واقع شده است | ساوه نار دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۳۳:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در جلسه مشترک ستاد امر به معروف و شورای فرهنگ عمومی که در امامزاده سید اسحاق ساوه برگزار شد واقعه غدیر را یک موضوع مهم تاریخی دانست و گفت : ارزش و اعتبار واقعه غدیر به خوبی برای مردم تبیین نشده است و باید در این خصوص اهتمام بیشتری به خرج دهیم.

وی افزود : واقعه بزرگ غدیر شاید در بین مناسبت های دیگر مظلوم واقع شده است و ما باید به نوعی این اتفاق مهم را همانند عاشورا و اربعین جهانی کنیم.

وی شرط رستگاری انسان ها را محبت به امیرالمومنین دانست و بیان کرد : فضیلت های امام علی (ع) بی پایان است و اگر هرکسی در راه اعتلای نام مولا قدم بردارد مورد رضای خدا و ائمه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای فرهنگی عمومی ساوه برپایی جشن های بزرگ غدیر در کشور طی سال های اخیر را اقدام مهم و بزرگی برای ترویج فرهنگ غدیر دانست و بیان کرد : برای بزرگداشت غدیر باید از همه توان و ظرفیت شهرستان استفاده کرده و مردم را به برگزاری جشن و سرور و آذین بندی کوچه و خیابان ترغیب کرد.

حجت الاسلام رحیمی افزود : غدیر در دین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و تکمیل کننده دین و نعمت های خدای متعال است لذا این واقعه مهم که باب جدیدی در دین مبین اسلام به روی مردم گشود نیاز به ترویج و تبیین دارد.

وی در ادامه اتحاد ملی و انسجام داخلی را شرط مقاومت و پیروزی در برابر دشمنان دانست و بیان کرد : امروز همه دنیا به قدرت امنیتی و بازدارندگی ایران به خوبی پی برده و تداوم اتحاد ملی و انسجام داخلی بدخواهان نظام اسلامی را به زانو در خواهد آورد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد : امروز دشمن با همه ابزار خود تمام توانش را به کار بسته تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کند و هر روز با حیله ای جدید بدنبال ضربه به بدنه نظام است اما ملت ایران همچون گذشته با بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه این توطئه ها را به خودشان بازگرداند.

وی همچنین با قدردانی از فعالیت مجدد هیئات رزمندگان در ساوه گفت : هیئات رزمندگان سرجشمه هیئات مذهبی در شهرستان ساوه است و باید از تمام ظرفیت های آن برای تقویت و توسعه فعالیت های مذهبی , فرهنگی و اجتماعی بهره مند شد.

امام جمعه ساوه در پایان تکریم ارباب رجوع در ادارات را یک امر بلاوجه دانست و گفت : برای افزایش سطح رضایت مردم , کارمندان و مدیران تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود داشته باشند و نسبت به گره گشایی از کار مردم در چارچوب قانون اهتمام ویژه داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی