انتقال ضایعات فروش‌های ساوه به خارج شهر | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۲۷:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

محسن مددی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ساوه نار , اظهار کرد: به‌موجب بند ۲۰ ماده‌ ۵۵ قانون، شهرداری‌ها موظف است با مشاغلی که آلودگی و ایجاد مزاحمت داشته و یا با شرایط ناایمن در محدوده شهر فعالیت می‌کنند برخورد و آن‌ها را پلمپ کند.

وی ادامه داد: برخی از مشاغل که با سلامت مردم در ارتباط است و آسیب‌های زیست‌محیطی مخربی را به دنبال دارد به هیچ عنوان جایگاهی در شهر نخواهند داشت و به صورت جدی با این‌گونه مشاغل از طریق قانونی برخورد خواهد شد.

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه تصریح کرد: این‌گونه مکان‌ها به دلیل حجم نگهداری از ضایعات تبدیل به زباله‌دانی شده و علاوه بر ایجاد چهره نازیبا در شهر با لانه کردن حیوانات موذی خطر ابتلا به بیماری را در مناطق مسکونی شهری افزایش می‌دهد.

مددی ابراز داشت: هم‌اینک استقرار کارگاه‌های فروش ضایعات در برخی نقاط شهر به‌ویژه بلوار سید جمال‌الدین علاوه بر مخدوش کردن ورودی شهر مشکلات عدیده زیست‌محیطی و اجتماعی را در این منطقه از شهر ایجاد کرده که با ساماندهی آنها، وضعیت مناسبی در ورودی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: هم‌اینک ۴۰ غرفه و هر یک به مساحت ۵۰۰ مترمربع در فاز نخست برای انتقال ضایعات فروش‌ها در شهرک بازیافت شهرداری ساوه در حال آماده‌سازی است و امیدواریم تا پایان سال عملیات تکمیل این غرفه‌ها پایان‌یافته و همانند انتقال پرنده فروشی‌ها به خارج از شهر بتوانیم گامی در جهت آرامش شهروندان برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی