افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۰ طرح همزمان با دهه فجر در ساوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۲۳:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، فرزاد مخلص الائمه در پایان سفر خود به ساوه و افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی گفت : در استان مرکزی بالغ بر یک هزار و ۷۱۳ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در دستور کار افتتاح ، کلنگ زنی و بهره برداری قرار دارد که با مشارکت دولت ، بخش خصوصی ، بخش تعاون و دستگاه های عمومی مورد اجرا قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر حدود ۲۰۰ طرح در ساوه اجرا خواهد شد گفت : با ایجاد این طرح ها در ساوه برای بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر فرصت شغلی فراهم شده است که بهره برداری از طرح نانو حباب در سد الغدیر ساوه بعنوان مهمترین طرح آن شناخته میشود چراکه در کشور برای اولین بار اجرا شده و باعث افزایش کیفیت آب ساوه خواهد شد .

وی افزود : این طرح که با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری و با همت و تلاش جوانان سرزمین ایران اجرا شد مشکل طعم و بوی آب ساوه را به طور کامل رفع کرد .

استاندار مرکزی اعتبارات طرح های امروز در ساوه را در حدود ۵۸ هزار میلیارد ریال دانست و تصریح کرد : ساوه بعنوان قطب صنایع غیر نفتی کشور و نگین صنعت استان ، مسیر توسعه خود را پیدا کرده است و دستگاه های دولتی نیز همواره برای حل مشکلات تولید در کنار سرمایه گذاران خواهند بود .

وی همچنین به افتتاح سه طرح بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت : یکی از نیازهای ضروری در حوزه خدمات عمومی و اجتماعی ایجاد پایگاه های سلامت است که با افتتاح سه پایگاه در ساوه امکان دسترسی بهتر برای مردم ساوه فراهم شد .

مخلص الائمه اضافه کرد : تا قبل از دهه فجر ۱۳۶ پایگاه سلامت در استان وجود داشت که تا پایان دهه فجر ۸ مورد دیگر به آن اضافه خواهد شد تا سهولت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر شود .

افتتاح طرح نانو حباب سد الغدیر ساوه ، بهره برداری از استخر شهرداری ساوه ، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح سه طرح صنعتی در شهر صنعتی کاوه و همچنین کلنگ زنی ساختمان حسابرسی اداره دارایی ساوه بخشی از برنامه های امروز با حضور استاندار مرکزی در ساوه بود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی