سلامت انتخابات همچون گذشته تضمین شده است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۳۵:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام همواره بدنبال ضربه به پیکر انقلاب و ایران هستند گفت : همه شاهد بودید که دشمنان در سردترین روزهای سال خطوط اصلی گاز کشور را منفجر کردند تا مردم عزیز در سرما رنج ببرند و کودکان و نوزادان دچار بیماری شوند اما خوشبختانه با مدیریت خوب این توطئه خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار برای همه مردم ایران قابل لمس است گفت : همان هایی که بمب گذاری و تیراندازی کردند و سربازان و نیروهای نظامی و امنیتی ما را به شهادت رساندند , از سال های گذشته بدنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت هستند و مهمترین برنامه پیش روی آنها تلاش برای کاهش مشارکت در انتخابات است .

معاون استاندار و فرماندار ساوه افزود : دشمن میخواهد با تلاش برای کاهش مشارکت مردم بگوید مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران و از حاکمیت فاصله گرفته اند که نمادش در ۱۱ اسفند مشخص خواهد شد.

مقام عالی دولت در ساوه با تاکید بر اینکه استکبار با اقتصاد , امنیت , پیشرفت و توسعه شهر ها و روستاها دشمن است گفت : دشمن به دنبال فاصله اندازی بین مردم و حاکمیت و خدمتگزاران است اما هیچ شانی بالاتر از خدمتگذاری نیست و کسانی که اکنون در دستگاه های مختلف این نظام در حال خدمت هستند از دل همین مردم و خواهران و برادران ما و شما هستند.

وی تصریح کرد : دشمن به دنبال فاصله گذاری بین مردم و مسئولین است و ما نباید مغلوب توطئه دشمن شویم لذا شکست این دسیسه دشمن نیز با حضور پر شور در انتخابات پیش رو رقم خواهد خورد.

وی در ادامه با بیان اینکه چهار مقوله سلامت , رقابت , امنیت و مشارکت در انتخابات پیش رو در دستور کار است گفت : سلامت انتخابات از جانب مجریان و متولیان برگزاری انتخابات تضمین شده است و بدون کوچکترین جانب داری , آنچه مردم انتخابات خواهند کرد محترم و آن نامی که از صندوق بیرون آید نماینده مردم خواهد بود.

الیاسی سلامت انتخابات ۱۱ اسفند ماه را همانند دوره های قبل زبان زد خاص و عام دانست و گفت : در بحث مشارکت بیش از ۵۰ نفر با دیدگاه های و عقاید مختلف از این حوزه انتخابی تایید صلاحیت شده اند که نشان از پر شور بودن انتخابات دارد اما نامزدها باید توجه داشته باشند که در انتخابات و تبلیغات قانون رو فصل الخطاب قرار دهند و ارزش های دینی را در دستور کار داشته باشند.

وی بیان کرد : حضور مردم در تمامی صحنه ها ، علی الخصوص در انتخابات به عنوان پشتوانه ای برای دولت , نظام و دستگاه های امنیتی و قضایی و ….. است تا بیشتر و بهتر به مردم خدمت کنند .

فرماندار ساوه حضور مردم در پای صندوق های رای را باعث به رخ کشیدن اقتدار کشور به جهانیان دانست و گفت : دشمن در واقع نظاره گر این است که اگر مردم از نظام و انقلاب فاصله بگیرند در اولین فرصت در کشور فتنه ایجاد کند.

وی گفت : اطمینان داشته باشید که بعد از حضور گسترده شما در روز یازده اسفند ماه , که به معنای حمایت از انقلاب و ایران عزیز است دشمنی جرات چپ نگاه کردن به کشور را نخواهد داشت و به پشتوانه همین اعتماد نیروهای امنیتی ما همچون گذشته استخوان های دشمنان را خورد خواهد کرد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه افزود : همانطور که شهید سردار سلیمانی بیان کرد جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم نماند دیگر حرم های ما که عزیزتر جان ما هستن هم نخواهند بود پس همه ما باید از این حرم حفاظت کرده و از این جمهوری اسلامی هم حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرآیندهای انتخابات در شهرستان های ساوه و زرندیه یک به یک با نظم و ترتیب برنامه ریزی شه است گفت : به یاری خدا رای گیری از رأس هشت صبح جمعه ۱۱ اسفند ماه آغاز خواهد شد و طبق قانون همه واجدین شرایط علاوه بر شناسنامه میتوانند با کارت ملی , گواهینامه , گذرنامه و یا کارت پایان خدمت رای خود را به صندوق بیاندازند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی