افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۷:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه در آیین افتتاح این مدرسه خیران را پشتیبان آموزش و پرورش و مایه دلگرمی فرهنگیان و دانش آموزان دانست و گفت : ساخت این مرکز آموزشی ساخت یک مدرسه نبود و در واقع بازکننده یک کره بزرگ آموزشی در منطقه طالقانی ساوه است .

ابراهیم فراشیانی افزود : باتوجه به مهاجرت پذیربودن و رشد جمعیت در ساوه ، شاهد افزایش جمعیت دانش آموزان هستیم که با این افزایش ساخت و ایجاد مدارس جدید نسبت به قبل بیشتر احساس میشود لذا با همت والای خیرین ساوجی در تلاشیم تا کمبودی در این زمینه احساس شود .

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ساوه خطاب به خیران مدرسه ساز تصریح کرد : شما مدرسه ساز نیستید , شما خیران انسان ساز هستید که با ایجاد این مراکز اقدام به تربیت نیروهای انسانی میکنید چراکه در آینده همین دانش آموزان مسئولان و افراد اثر گذار جامعه خواهند بود .

وی همچنین از برنامه ریزی برای ساخت و افتتاح ۷ مدرسه سال سال آینده خبر داد .

معاون کل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات نیکوکاران در ساخت مدارس گفت : مدرسه ۶ کلاسه نیکان کاوه در مقطع متوسطه اول با زیربنا ۸۲۵ متر مربع , ۶۰۰ متر محوطه سازی و ۱۳۰ متر دیوارکشی با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به همت خیر گرانقدر آقای عسگریان ساخته شده است.

ربیعی افزود : درسالجاری پروژه های بزرگی را که مدت ها نیمه کاره بود به همت مسئولین آغاز کردیم و با کمک خیرین گرانقدر پیش برده ایم لذا شایسته است دانش آموزان با بهره برداری حداکثری از این مراکز آموزشی به نوعی از سازندگان و خیران آن تقدیر کرده باشند .

وی تصریح کرد : در دیگر پروژه کلنگ ساخت یک مجتمع آموزشی در میدان شهرداری ساوه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بر زمین کوبیده شد که قرار است فاز اول آن شامل تخریب و بازسازی مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه با متراژ ۱۷۵۰ متر و هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به همت جناب آقای عسگریان از خیران گرانقدر انجام شود و پیش بینی میشود تا آغاز سال تحصیلی جدید عملیات آن به اتمام برسد.

گفتنی است در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه نیکان کاوه که با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد زنگ انقلاب توسط مسئولین به صدا درآمد و از بازارچه محصولات دستی دانش آموزان نیز بازدید بعمل آمد . همچنین از خیران نیک اندیش و مسئولان نوسازی مدارس استان نیز تجلیل بعمل آمد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی