افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه در بخش نوبران ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۴۸:۴۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه، فرماندار ساوه و برخی از مسوولین شهرستان در بخش نوبران ۱۷ پروژه با هزینه ۳۵ میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در حاشیه آیین افتتاح و کلنگ‌زنی در بخش نوبران گفت: مردم نشان داده‌اند که برای مشارکت در امور مختلف پای کار هستند که نمونه بارز آن مشارکت در اتمام طرح‌هاست.

حجت‌الاسلام سبزی اظهار کرد: هر کجا مسئولین پای کار باشند و توسعه را آغاز کنند مردم و خیرین نیز به کمک آنها خواهند آمد.

وی با تأکید بر اینکه تا تحقق آرمان‌های انقلاب هنوز فاصله داریم خاطرنشان کرد: خدماتی که در جمهوری اسلامی ارائه شده قابل شمارش نیست اما مشکلاتی نیز وجود دارد اما بسیاری از این مشکلات با پیگیری و جدیت مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه با تقدیر از مشارکت اهالی روستای جلکبر در تکمیل مدرسه و آسفالت این روستا خاطرنشان کرد: مسئولین اگر جایی را کلنگ‌زنی می‌کنند باید با جدیت تمام به دنبال اتمام آن باشند چراکه مردم پای کار هستند و با همین جدیت توسعه صورت خواهد گرفت.

در ادامه فرماندار ساوه نیز با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقدیر از مشارکت اهالی این بخش در تکمیل پروژه‌ها گفت: امروز و در طرح بخش نوبران ۱۷ پروژه با هزینه ۳۵ میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

علی میرزایی تصریح کرد: افتتاح ساختمان دهیاری کهک، افتتاح زیرسازی و آسفالت خیابان آزادی روستای جوشقان، افتتاح ساختمان دهیاری روستای جلکبر و همچنین افتتاح مدرسه خیر ساز در این روستا بخشی از پروژه‌های دهه مبارک فجر در بخش نوبران بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی