بسیج فرمول تبدیل کردن تهدید به فرصت است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۱۹:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ حجت اله دستجانی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان ساوه که با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولان در سالن سلمان ساوجی اداره ارشاد برگزار شد از بسیج بعنوان فرمول تبدیل تهدید به فرصت یاد کرد و گفت : بسیج یعنی مکانی که همه انسان های عاشق , عاقل , پر انگیزه و پر از شور و انگیزه دینی و انقلاب در آن جمع شده اند.

وی با اشاره به مجاهدت های بسیجیان از ابتدای تاسیس تاکنون گفت : وقتی در ابتدای انقلاب موج دشمنی را میبینند جان خود را در طبق اخلاص میگذارند و از جنگ , گنجی به وجود می آورند که ثمرات آن تا امروز در جامعه مشهود بوده است .

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی از تبلور ایثار و فداکاری , از خودگذشتگی و مردانگی بوده است گفت : اگر دانشگاه دفاع مقدس نبود شاید به این درجه از معنویت در حوزه های مختلف نمیرسیدیم.

وی به نقش پر رنگ بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : یکی از پر رنگ ترین اقدامات عمومی بسیج واکسیناسیون ۹ میلیون کودک بر علیه بیماری فلج اطفال با بهره گیری از ۶۵۰ هزار بسیجی در کمتر از ۱۲ ساعت بود که در تمام دنیا کم نظیر بوده است .

دستجانی با بیان اینکه دشمنان برای هدف گرفتن هویت ما بدنبال مشابه سازی بسیج بودند گفت : دشمنان , تشکیل دولت عراق و شام را که منبعی از فساد و تباهی بود برای ضربه زدن به هویت ما ایجاد کردند اما از آنجایی که مبارزه ما همراه با اعتقاد و ولایت بود نتواسنتند بر ما غلبه کنند.

فرمانده سپاه ساوه بسیج را نه فقط یک نهاد نظامی بلکه یک ارگان خدمات دهنده صادقانه و مومنانه نامید و گفت : جنس بسیج است که امروز راهگشاست و بسیج بعنوان مکتب و منظومه فکری غنی جامعه ای را در آرامش و معنویت قرار داده است .

وی افزود : بسیج پایگاه جوشش انقلاب در مواجهه با دشمنان است و هرجا تهدیدی علیه مردم و نظام باشد این بسیج است که سینه خود را آماج این تهدیدها قرار میدهد.

سرهنگ پاسدار دستجانی خاطرنشان کرد : امروز بسیج و شاخه های تنومند آن چون به ریشه ولایت وصل است سرزنده هستند و برگ های سبز آن نشانگر حیات و فعالیت آن است .

وی شالوده درخت تنومند بسیج را ولایت مداری دانست و تصریح کرد : اقدامات بسیجیان برگرفته از فرهنگ شهادت و جهاد است و بسیجیان به هر میزانی که خودشان را به ولایت متصل کنند سرسبز تر و پویاتر خواهند بود.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود : جوانان محور گام دوم انقلاب هستند و باید شانه های خود را به مسئولیت بسپارند لذا دولت سازی , جامعه سازی و تمدن سازی از مهمترین اقداماتی است که در آینده باید به درستی عملیاتی شود .

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از نفوذ و ضربه زدن برخی بسیجی نماها به این شجره طیبه گفت : اگر میخواهیم در جامعه موثر واقع شویم باید با اخلاص , نیت پاک و جهادی اقدامات خود را پیش ببریم و قدم های بلندی را در گام دوم انقلاب برداریم.

حجت اله دستجانی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل که در پیرامون کشور ما هستند بخاطر ترس از جنس تفکر بسیجیان جرات بیان هیچ مطلبی را ندارند گفت : بسسیجی مرد میدان های خطر است و به همین خاطر است که لرزه به تن دشمن افتاده و آنان را زمین گیر کرده است .

وی فعالیت پایگاه های بسیج حول محور مساجد را مهم قلمداد کرد و گفت : تقویت مساجد بعنوان سنگر و پایگاه های فرهنگی محلات از جایگاه ویژه ای برخورد است و باید در این راستا ارتباط معنوی و محبت را در بین اقشار مختلف ایجاد کنیم.

به گزارش فارس شعر خوانی , پخش نماهنگ و سخنرانی از دیگر بخش های این برنامه بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی