دستگیری ۳ نفر از عاملان آتش زدن درب یک نهاد دولتی ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۰۹:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی ” بیان داشت: پس از تحلیل و تحقیقات فراگیر میدانی حوادث اخیر، شناسایی و دستگیری۳ نفر از افرادی که در این حوادث، با آتش زدن درب یکی از نهادهای دولتی و انتشار فیلم آن در شبکه های مجازی داخلی و شبکه های معاند خارجی، باعث تشویش اذهان عمومی و برهم خوردن امنیت اجتماعی جامعه شدند، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا و مأموران امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل روند اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مورد نظر، سرانجام افراد مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اعتراف صریح این افراد به جرم خود، پس از مشاهده مستندات و مدارک قانونی پلیس افرود: متهمان دستگیر شده در این عملیات که همگی به فریب خوردن خود از سوی رسانه های بیگانه اذعان داشتند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان خاطر نشان کرد: همگان باید در فضای مجازی نیز اخلاق اسلامی، سیاسی و احترام متقابل را مد نظر داشته و از هرگونه بداخلاقی، توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی پرهیز کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی