دهه فجر مهمترین ورق تاریخ انقلاب اسلامی است | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۴۹:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرزاد مخلص الائمه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین ورق از تاریخ انقلاب در این ایام نوشته شده است گفت : در دوران طاغوت ما در هیچ موضوعی نسبت به دیگر کشورها برتری و توانایی نداشتیم اما امروز به فضل الهی و در سایه ولایت فقیه در حوزه های مختلف به دستاوردهای زیادی رسیده ایم.

وی افزود : با طلوع انقلاب اسلامی , خط بطلانی بر حکومت مستبد و دیکتاتوری پهلوی کشیده شد که نه تنها بر شاه بلکه خط پایانی برای تمام بیگانگان بود تا با رهبری امام خمینی (ره) مردم از استبداد و ظلم رهایی پیدا کنند.

این مقام مسئول با قدردانی از تلاش تولیدکنندگان برای رسیدن کشور به خودکفایی در حوزه های مختلف گفت : یکی از سنگرهای اقتصاد مقاومتی تولید است و تولیدکنندگان در خط مقدم این جبهه هستند و تلاش آنها برای حلوگیری از هدر رفت سرمایه کشور و تکیه به نیروی جوان داخلی ستودنی است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه مجموعه دولت و استانداری مرکزی تلاش خود را برای رفع موانع موجود تولیدکنندگان به کار گرفته است گفت : در بخش تولید رفع موانع مهمترین موضوع قلمداد میشود که برخی از این موانع به واسطه بروکراسی ۵۰ ساله در کشور ما شکل گرفته و به همین دلیل هم هنوز به خام فروشی وابسته هستیم که همین امر مانع از حرکت تولید به شکل واقعی خود شده است .

وی با اشاره به اینکه سیاست های دولت و استانداری مرکزی حمایت از تولید کننده است گفت : یکی از تولیدات خوبی که امروز در ساوه شاهد آن هستیم بحث تولید شیرخشک بود که این محصول استراتژیک از نیازهای اساسی افراد در نوزادی است و با تولید آن میتوانیم از واردات بی رویه جلوگیری کنیم .

به گفته استاندار مرکزی تولید بسیاری از کالاهای اساسی مثل شیرخشک نتیجه تحریم و تبدیل تهدید به فرصت بوده که این شرکت دانش بنیان نیز با قدم گذاشتن در این مسیر علاوه بر تامین نیاز داخل باعث جهش رتبه دانش بنیانی استان خواهد شد .

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز در این مراسم انقلاب اسلامی ایران را باعث بدست آمدن موفقیت های مختلف در حوزه های گوناگون دانست و بیان کرد : کشور ما امروز به واسطه موقعیت ژئوپلیتیک خود , از جایگاه مهمی در مسائل دنیا برخوردار است درحالیکه پیش از انقلاب به ایران به چشم یک کشور مصرف کننده نگاه میشد .

حجت الاسلام محمد سبزی افزود : امروز نیروی انسانی کارآمد و جوانان متخصص با فعالیت خوب خود در جبهه های اقتصاد مقاومتی باعث شدند تلاش دشمن در تحریم های همه جانبه شکسته شود و ما از یک کشور مصرف کننده به یک کشور تولید کننده و صادر کننده بدل شده ایم.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی اقدامات خوبی در دولت جدید شکل گرفته است افزود : به همت دولت انقلابی طرح های خوبی در شهرستان های ساوه و زرندیه ایجاد شده است و برخی کارهای بزرگ نیز در دست اقدام است که بزودی نهایی میشود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی