وعده صادق اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران بود | ساوه نار سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۲۱:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت‌الاسلام رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به دیدار فرماندهان ارشد نظامی با رهبر انقلاب گفت : موضوع اصلی در قضایای اخیر که وعده صادق نام گرفت اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده .

وی با تاکید بر اینکه مسأله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست گفت : مسأله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد ، مسأله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار ، مسأله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند ونکته مهم دیگر اهمیت ویژه رسانه است.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه اهمیت و تعیین‌کننده‌بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است گفت : رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان به موضوع رسانه در این حوزه اشارات فراوانی داشته اند که نشان از اهمیت حوزه رسانه خصوصا در بحث جنگ در غزه دارد .

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به موضوع حجاب و بیانات رهبر انقلاب در این خصوص گفت : موضوع حجاب بعنوان یک امر دینی و فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد و طرح نور‌ که این روز ها توسط فراجا در حال انجام است اقدام شایسته و خوبی برای جلوگیری از ترویج بدحجابی در جامعه است .

وی گفت : در شرایط فعلی حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

وی همچنین به لزوم بررسی ماهیت کار و کارگری اشاره داشت و گفت : توصیه دین به انسان این است که همه دنبال کار و کارگری و تولید باشید و در تولید حریص و در مصرف قانع باشند که اگر ملتی بخواهد این استقلال سیاسی را و این عرض اندام فرهنگی را در مقابل سلطه گران عالم حفظ کند باید پایه های اقتصادی خود را محکم کند.

خطیب جمعه ساوه افزود : راه محکم کردن پایه های اقتصادی، تقویت کار است و تقویت کار نیز متوقف بر تربیت کارگران متدین و زحمت کش است و امروزه بزرگترین راه حمایت از کار و کارگری مصرف کردن کالای داخلی است و بالا بردن کیفیت آن کالا گرفتن و جلو واردات کالاهای خارجی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی