شکست شهرداری و برد سن ایچ در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۳۶:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , در ادامه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال , تیم فوتسال شهرداری ساوه در سالن ۲۵۰۰ نفری فجر فلسطین ساوه به مصاف تیم مس سونگون ورزقان قهرمان جام باشگاه های آسیا رفت که در پایان با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد.

دراین دیدار حساس در همان دقایق نخست این مسی ها بودند که توانستند به گل برسند . در ادامه شاگردان خبیری دو گل به ثمر رساندند تا پیش بیفتند و نشان دهند حریف ساده ای برای مس نیستند.

اما مس که به این سادگی ها تسلیم نمی شد بازی را به تساوی کشاند و شهرداریچی ها که تنها دنبال پیروزی بودند در حرکات و ضد حملات در حدود شش دقیقه مانده به پایان نیمه نخست به گل سوم رسیدند، مس نیز بیکار نماند توانست بازی را به تساوی بکشاند تا این نیمه با نتیجه سه سه به تساوی برسد. در نیمه دوم دو تیم کمی با احتیاط تر وارد شدند و در نهایت در فاصله ۲۰ ثانیه به پایان مس موفق به گلزنی شد تا ۴ بر سه پیروز میدان باشد. از نکات این دیدار اتمام محدودیت خطایی مس و صحنه های مشکوک که منجر به خطا نمیشد!

در دیگر دیدار و در ساوه تیم سن ایچ میزبان تیم پارسیان شهرقدس بود که در دیداری نزدیک و دیدنی موفق به کسب سه امتیاز بازی شد.

در این دیدار مهدی کریمی زننده گل اول بازی و تنها گل نیمه اول بود تا سن ایچ برنده به رختکن برود. اما پارسیانی ها در نیمه دوم از همان ابتدا با سیستم پاورپلی وارد زمین شدند و در دقایق پایانی توسط دیگر مهرداد کریمی برادر بازیکن سن ایچ به گل تساوی برسند. اما بلافاصله سن ایچ توسط حنیفی به گل رسید تا باز هم پارسیانی ها به سیستم پاورپلی رو اورده و گل سوم را در این شرایط بخورند.

گل ثانیه های پایانی ابوالفضل حسینی هم نتوانست امتیازی برای پارسیان به همراه داشته باشد تا در نهایت این سه امتیاز به حساب سنایچ ساوه واریز شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی