رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) در ساوه آغاز شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۳۶:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایسنا فرمانده سپاه ناحیه ساوه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله اول این رزمایش، گفت: این رزمایش در ساوه با حضور سه گردان از گردان‌های بیت المقدس شهرستان به مدت ۲۴ ساعت برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی رسولی با اشاره به برگزاری سلسله رزمایش‌های اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد(ص) از ۹ لغایت ۲۹ شهریورماه در سراسر کشور با حضور هزار گردان بیت المقدس، عنوان کرد: از ۱۲ لغایت ۱۳ شهریورماه این رزمایش در ساوه با شعار “وحدت، ایستادگی و پیشرفت” برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را اعلام حضور و به نمایش گذاشتن آمادگی بسیج در برخورد با تهدیداتی شامل تهدیدات سخت، نیمه سخت و تهدیدات نرم دانست.

فرمانده سپاه ساوه با اشاره به برنامه‌هایی که در این رزمایش پیش بینی شده است، گفت: برنامه‌های متنوعی در این رزمایش پیش بینی شده است که سازماندهی اولیه بسیجیان، نمایش اقتدار بسیج با رژه خودرویی و ستون‌کشی در سطح شهر، پیاده‌روی روزانه و شبانه همراه با انفجارات، تمرینات رزمی و برنامه‌های فرهنگی است.

وی در ادامه به مرحله دوم رزمایش نیز اشاره کرد و گفت: بخش دوم رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص) با سرفصل خدمات رسانی به مناطق حاشیه‌نشین آغاز خواهد شد.

سرهنگ رسولی تصریح کرد: خدمات رسانی به حاشیه نشینان در قالب گروههای جهادی با حضور ۳۰ گروه جهادی سازمان یافته از تاریخ ۱۴ شهریورماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی به نقاط حاشیه‌ای با سه سرفصل شامل خدمات عمرانی، کارهای آموزشی و بهداشت و سلامت صورت خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی