زیر ساخت های مجموعه ورزشی چمران مناسب نیست / همت مسئولان برای بازسازی ورزشگاه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۵۱:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , ژاله فرامرزیان عصر دیروز با حضور در ساوه از نزدیک از وضعیت بازسازی ورزشگاه شهید چمران و همچنین ساخت چمن مصنوعی ورزشگاه فجر بازدید بعمل آورد .

وی در حاشین این بازدید با تاکید بر اینکه ورزشگاه چمران ساوه برای رقابت های لیگ ۱ بازسازی خواهد شد گفت : مجموعه ورزشی چمران باید قبل از آنکه تیم خوشه طلایی به لیگ ۱ راه پیدا میکرد مراحل بازسازی را پشت سر میگذاشت و معتقدیم این کار با تاخیر صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان افزود : بازسازی این ورزشگاه در پایان سال آغاز شد که تاکنون و با اندک فرصتی که وجود داشته امکان اتمام آن وجود نداشت ضمن آنکه پیش بینی هزینه حدود ۴ میلیارد تومانی برای بازسازی این ورزشگاه نیز سخت بود اما تلاش مجموعه ورزش و جوانان برای آماده سازی این ورزشگاه قابل ستایش است.

فرامرزیان زیر ساخت های این ورزشگاه را غیراستاندارد دانست و افزود : در صورت ادامه روند مثبت تیم ساوه و صعود به لیگ برتر , اجرای مسابقات در این ورزشگاه با توجه به اینکه بین خانه ها محصور شده است مقدور نخواهد بود چراکه با استانداردهای موجود انطباق ندارد اما درحال حاضر تلاش میکنیم مردم ساوه بازی های تیم خود را از نزدیک تماشا کنند.

در سفر کوتاه معاون وزیر ورزش و جوانان به ساوه , بازسازی مجموعه ورزشی چمران و همچنین ساخت چمن مصنوعی ورزشگاه فجر ساوه مورد بررسی قرار گرفت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی