هندبال ساوه چشم انتظار نگاه مسئولین / هندبالیست های ساوجی آماده رقابت در لیگ ۲ میشوند | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۳:۲۹:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سال گذشته بود که هندبالیست های ساوجی برای نخستین بار با بازیکنانی که میانگین سنی آنها حدودا ۱۷ سال بود در رقابت های لیگ دسته سه کشور شرکت کردند و با نایب قهرمانی در این رقابت ها موفق به صعود به لیگ دو شدند.

جواد علیشاهی سرمربی جوان تیم هندبال ساوه در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار , از آماده شدن تیم هندبال شهرداری ساوه برای حضور در رقابت های لیگ دسته دو کشور خبر داد و گفت : این رقابت ها با حضور ۲۲ تیم از شهرهای مختلف کشور در دو منطقه شمال و جنوب از اواخر آدرماه آغاز خواهد شد.

وی افزود : قرعه کشی برگزاری این رقابت ها قراراست روز دوشنبه ۲۵ آدرماه در محل فدراسیون هندبال برگزار شود تا تیم هندبال ساوه رقبای خود را در این مسابقات بشناسد.

علیشاهی در ادامه از حمایت شهرداری ساوه از این تیم خبر داد و گفت : درسالجاری فعالیت تیم هندبال ساوه زیر نظر شهرداری ادامه یافت و حمایت هایی از جناب مسئولان شهرداری صورت گرفته است که ضمن تقدیر از این اقدام شایسته یادآور میشود که هزینه هایی که برای امثال این تیم میشود در آینده موجب شکوفایی ورزش شهر خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال ساوه تصریح کرد : متاسفانه در سالهای اخیر هندبال ساوه آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است و برخی از بازیکنان و استعدادهای خوب ما بدلیل کمبود امکانات از این رشته خارج شده و به رشته های دیگر روی آورده اند این درحالیست که تیم نونهالان هندبال ساوه طبق نظر کارشناسان جزء بهترین تیم های کشور است و برای شکوفایی این استعدادها حمایت مسئولان لازم و ضروری است.

وی در ادامه اشاره ای به برگزاری مسابقات پیش رو در لیگ دو کرد و افزود : ما با استفاده از جوانان بومی شهر که میانگین سنی آنها در حدود ۱۹ سال است پا به عرصه این رقابت ها گذاشته ایم و امیدواریم بتوانیم با فراهم شدن امکانات و شرایط بهتر همانند لیگ دسته سه بدرخشیم و به لیگ دسته یک صعود کنیم.

جواد علیشاهی در پایان گفت : مشکل تامین کفش و لباس های ورزشی نیز وجود دارد که با نامه نگاری به باشگاه شهرداری ساوه امیدواریم در اسرع وقت این امکانات تهیه و با روحیه مناسب در این رقابت ها شرکت کنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی